Agronomiliiton urailta opiskelijoille: yllättävät urapolut

21.3.2024 16:00 – 17:30 Tule kuulemaan yllättävistä urapoluista ja verkostoitumaan alaltasi valmistuneiden kanssa Viikkiin Helsinki Think Companyn tiloihin.

Aina urapolku ei etene alkuperäisen suunnitelman mukaan. Tai ehkä suunnitelmaa ei edes ollutkaan. Välillä yllättävät käänteet urapolulla voivat johdattaa juuri oikeaan paikkaan. Tule mukaan Agronomiliiton  järjestämään urailtaan opiskelijoille. Illan aikana kuulet Agronomiliiton jäsenten uratarinoita ja pääset verkostoitumaan jo valmistuneiden alasi ihmisten kanssa.

Tapahtuma järjestetään Viikin kampuksella Helsinki Think Companyn tiloissa, Latokartanonkaari 3, E-rakennus.

Ohjelma (päivittyy vielä ennen tilaisuutta)

16:00 Tilaisuus alkaa, tarjolla juomaa ja pientä purtavaa

16:15 Viikistä opettajaksi - Jarmo Heinonen, yliopettaja Laurea AMK, Agronomiliiton opettajavaliokunnan puheenjohtaja

16:40 Kotieläintieteestä ulkomaille ja viinimarkkinointiin - Jenny Sternberger, Business Manager, Hartwall

17:05 Elintarvike-ekonomiasta riskienhallinnan asiantuntijaksi - Emma Junnila, Assistant Manager, Deloitte

17:30 tilaisuus päättyy

Ilmoittaudu mukaan tilaisuuteen ma 18.3.2024 mennessä tästä.