Agrogolf Hirsalassa

16.8.2013 10:00 Tervetuloa kaiken tasoiset pelaajat nauttimaan golfista Kirkkonummen Hirsala Golfissa!

Agrogolf pelataan Kirkkonummella Hirsala Golfissa perjantaina 16.8.2013. Kilpailu alkaa klo 10.00.

Agronomiliiton jäsenille kilpailumuotoina ovat tasoituksellinen pistebogey ja tasoitukseton lyöntipeli. Naisille ja miehille on omat sarjansa. Seuralaisille (muut kuin Agronomiliiton jäsenet) on oma sarjansa, jossa pelataan tasoituksellinen pistebogey. Lisäksi jäsenet osallistuvat erikoiskilpailuihin, jotka ovat pisin draivi ja lähimmäs lippua. Pelin jälkeen nautimme yhdessä lounaan.

Ilmoittaudu kilpailuun viimeistään torstaina 8.8. sähköpostitse osoitteella toimisto@agronomiliitto.fi. Kerro ilmoittautuessasi nimesi ja sähköpostiosoitteesi lisäksi myös tasoituksesi, kotiseuran nimi sekä se, oletko Agronomiliiton jäsen. Kilpailumaksu on 60 euroa ja se maksetaan kisapaikalla.

Lisätietoja saat Maija Soljanlahdelta, maija.soljanlahti@agronomiliitto.fi, puh. 040 9011643 ja kentästä ja kesän harjoittelukierroksista Liisa Palmrothilta liisa.palmroth@gmail.com. Kentän kotisivu on http://golfpiste.com/hirsalagolf/

Jos haluat mennä kentälle tutustumaan ennen kisaa, niin ota yhteyttä Liisa Palmrothiin, jonka kanssa saat edullisen kierroksen, 40 euroa. Ota yhteyttä Liisaan:  liisa.palmroth@gmail.com.