AgroGolf 2023 Porvoossa

18.8.2023 10:00 – 16:00 Tervetuloa jälleen perinteiseen jäsentapahtumaan, AgroGolf -turnaukseen! Ota halutessasi myös avec mukaan pelaamaan.

AgroGolf pelataan tänä vuonna Kullo Golfin kentällä perjantaina 18.8. klo 10 alkaen

Kullo Golf sijaitsee Porvoossa, n. 40 min Helsingistä ja reilu 2 h Turusta ja Tampereelta. Kullo Golf on yhdistelmä metsä-, pelto- ja merimaisemaa. Porvoolaiskentän kumpuilevat väylät ovat leveitä, ja maastosta löytyvät jonkin verran korkeuseroja. Mäkien kipuamisen ja muutaman pitkähkön siirtymän myötä kenttä tarjoaa myös sopivasti fyysisesti haastetta. Tiipaikat on sijoitettu fiksusti, joten kenttä sopii kaiken tasoisille pelaajille aloittelijoista ammattilaisiin. Vaikeusastetta nostavat korkeuserojen lisäksi myös useat vesiesteet. Pelaamalla järkevästi esteet ovat kuitenkin vältettävissä. Jos taas valitsee rohkean linjan, saattaa joutua kaivamaan uutta palloa bägistä. Harjoitusviheriöllä on kokoa peräti 800 neliötä, ja lähestymislyöntejä voi lyödä jopa 70 metristä. Kannattaa tulla kokeilemaan kauempaakin!

AgroGolf 2023 naisten ja miesten mestarit saavat kiertopalkinnon vuodeksi scratch- eli lyöntipelikisan voittajina. Agronomiliiton jäsenet pelaavat seuraavat kisat: miehet ja naiset erikseen pistebogey ja scratch. Lisäksi pelataan miehille ja naisille yhteinen seuralaissarja, jossa kisana pistebogey. Erikoiskisat: naisille ja miehille erikseen pisin draivi sekä yhteinen lähimmäs lippua -kisa.

Kilpailumaksu on 65 euroa. Maksuun sisältyy kahvi ja sämpylä ennen kierrosta, lounas kierroksen jälkeen, range, golfkärryt ja tulospalvelu. Pukuhuoneet ovat käytössä ja pelin jälkeen kannattaa saunoa Kulloon klubin viihtyisällä saunaosastolla (sis. pyyhkeet). Kilpailumaksu maksetaan ennen peliä Kullo golfissa.

ILMOITTAUTUMINEN

Pyydämme ilmoittautumiset viimeistään 10.8.2023 tällä ilmoittautumislomakkeella

Tiedot toimitetaan edelleen Kullo Golfille lähtölistojen laatimista varten. Tarkat henkilökohtaiset lähtöajat ilmoitetaan lähempänä kilpailua tekstiviestillä/sähköpostilla.

LISÄTIETOJA

• Jäsenemme Mika Lätti on lupautunut kertomaan halukkaille lisätietoja kotikentästään ja -klubistaan. Mikan tavoittaa sähköpostitse mika.latti(at)brandid.fi tai puh. 040 0503 393
  • Lisätietoja Kullo Golfista: www.kullogolf.fi
  • Agronomiliiton toimisto toimisto@agronomiliitto.fi , puh. (09) 2511 160

Tervetuloa AgroGolfiin – mukaan sopivat kaiken tasoiset pelaajat!