SENIORIT: Kesäretki Vaasaan

11.6.2024 00:00 – 12.6.2024 00:00 Österbottens agronomer -jäsenyhdistyksemme on suunnitellut meille mielenkiintoisen kesäretken Vaasan seudulle. Näemme mm. De Geer -maailmanperintökohteen, koemme Strömsön tunnelmaa ja nautimme hyvästä paikallisruuasta ja hauskasta seurasta. Ilmoittaudu mukaan!

Tutustu retkiohjelmaan tästä linkistä.

Retken hinta on 185 €/hlö, sisältäen ohjelman mukaiset pääsymaksut, lounaat, kahvit ja illallisen ilman juomia sekä bussikuljetuksen Vaasassa. Valitettavasti emme voi hyvittää osallistumismaksusta pois osia tai kuljetuksia.

Majoituskiintiö on varattu Sokos Hotel Vaakunaan: 1 h. huone 119 € ja 2 h. huone 139 €. Mikäli tarvitset majoituksen, voit varata sen ilmoittautumisen yhteydessä. Majoitus maksetaan hotellilla (ryhmävarauksista ei saa S-bonuksia). Muutoin Agronomiliitto laskuttaa osallistumismaksun pian ilmoittautumisesi jälkeen sähköpostitse.

Toimi nopeasti ja ilmoittaudu mukaan tästä linkistä. Retkelle mahtuu 50 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Pyrimme vahvistamaan osallistumisesi sähköpostitse mahdollisimman pian ilmoittautumisen jälkeen.