Jäseneksi liittyminen on helppoa!

Täytä lomake huolellisesti, niin voimme palvella sinua parhaiten.

Sähköinen Liittymislomake

Jäsenmaksut

Jäsenmaksu Agronomiliitossa palkansaajille on noin 26 euroa kuukaudessa. Perimme jäsenmaksun kahdesti vuodessa. Jokaisella koulutusala- ja paikallisyhdistyksellä on myös oma jäsenmaksunsa, ja ne vaihtelevat 5–70 euroon vuodessa. Ammattiyhdistyksen jäsenmaksu on verovähennyskelpoista palkkatulosta, ja tämä tarkoittaa palkansaajan perusmaksua maksavaa jäsentä kohden noin 40 prosentin alennusta vuosittaisesta maksusta, joka laskee kuukausittaisen kulun noin 15 euroon kuukaudessa. Opiskelijan saama hyöty on noin puolta pienempi, sillä jäsenmaksu on alhaisempi eli 15 euroa vuodessa.

Henkilö, joka opiskelee tai on suorittanut alemman tai ylemmän yliopistotutkinnon tai ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon liiton edustamilta aloilta, voi liittyä Agronomiliiton jäseneksi täyttämällä liittymislomakkeen ja palauttamalla sen Agronomiliittoon joko sähköisesti tai postitse osoitteella PL 44, 00131 Helsinki. Liiton hallitus päättää jäsenen hyväksynnästä.

Lomakkeen palauttamisen jälkeen liitosta lähetetään lasku jäsenmaksun maksamista varten. Liittymispäiväksi katsotaan se päivä, jolloin hakemus on saapunut liiton toimistoon. Jäsenmaksun suuruus liittymisvuodelta perustuu jäsenyyskuukausien mukaan.

Tulostettava liittymislomake

Liittyminen kannattaa!

Saat apua työsuhteeseesi liittyvissä asioissa ja ongelmissa. Liitto neuvoo ja opastaa työnhakuprosessissa. Liitolla on tarjota myös muita rahanarvoisia etuja ja alennuksia. Työttömyysturvasi hoituu liiton kautta.

Lisätietoja jäsenyydestä saat Agronomiliitosta jäsensihteeri Satu Vainiolta, (09) 2511 1651, etunimi.sukunimi (at) agronomiliitto.fi ja ura-asioiden päällikkö Heidi Hännikäiseltä, (09) 2511 1645, 040 901 1645, etunimi.sukunimi (at) agronomiliitto.fi.