Opiskelijatoiminta

Liitto ja opiskelijavaliokunta  järjestävät tapahtumaa ja toimintaa liiton opiskelijajäsenille.

Vuonna 2018 järjestettäviä tapahtumia ovat esimerkiksi työelämäillat/uraillat Helsingissä ja Kuopiossa, jäsentapahtuma syksyllä sekä talviluistelu Helsingissä keväällä ja jo yhdeksättä kertaa järjestettävä vapputankkaus Helsingissä ja Kuopiossa. Syksyllä järjestetään myös perinteiset fuksi-illat Helsingissä ja Kuopiossa. Työelämäiltoja järjestetään yhteistyössä myös ainejärjestöjen kanssa.Jäsenpalvelupäällikkö ja opiskelijapromoottorit kiertävät kampuksia kevät- ja syyslukukauden aikana liiton omilla ständeillä sekä muissa tapahtumissa. Koko ajan toimintaan voi antaa ideoita! Laita viestiä: opiskelijat(at)agronomiliitto.fi.

Vuonna 2018 opiskelijaedunvalvonnassa seuraamme aktiivisesti yliopistoissa tapahtuvia koulutusuudistuksia ja keskitymme vaikuttamisessa turvaamaan opetuksen tason. Opiskelijatoiminnassa keskitymme työelämätietouden jakamiseen ja opiskelijoiden verkostoitumisen tukemiseen.