Liittymislomake

Lähettämällä tämän lomakkeen annat suostumuksen henkilötietojesi käsittelyyn tietosuojaselosteessamme kuvatulla tavalla.

Tieto jäsenyydestäsi, yhteystietosi sekä työpaikkatietosi julkaistaan Agronomiliiton jäsenille jaettavissa julkaisuissa, esimerkiksi Agronomiliiton vuosikirjassa. Voit valita liittymislomakkeen Jäsentietojen julkaisu -kohdassa sekä jäsenenä verkkoasioinnissa, mitä tietoja sinusta ei saa julkaista jäsenille jaettavissa julkaisuissa.

Täytäthän liittymislomakkeen esitetyssä järjestyksessä.

Henkilötiedot
anna henkilötunnus muodossa 010101-0101
60 merkkiä käytettävissä
anna muodossa 0401234567
anna muodossa 091234567
Jäsenlaji
Jos työskentelet opintojesi ohella, valitse lisäksi alla olevasta sivutoimikohdasta viljelijä, yrittäjä tai palkansaaja.
Päätoimen työnantaja

Mikäli olet palkansaaja, ilmoita tämänhetkinen työnantajasi (koskee myös erilaisilla vapaajaksoilla olevia). Jos olet yrittäjä tai viljelijä, ilmoita yrityksen tai tilan nimi kohdassa ”Työnantajani ei löydy listalta, syötän tiedot itse”.

Ilmoita työnantajan virallinen nimi.
Tutkintotiedot
Mikäli et muista tarkkaa valmistumispäivämäärä, kirjaa valistunut arvio valmistumispäivästä.
Mikäli olet suorittanut muita tutkintoja, ilmoita ne tässä, esim. agrologi, tradenomi tms.
Opiskelutiedot
Puoliso
Työttömyyskassa

Agronomiliitto vakuuttaa jäsenensä Erityiskoulutettujen työttömyyskassa Erkossa, johon voivat liittyä palkkatyössä olevat henkilöt. Mikäli liityt työttömyyskassaan, olethan ilmoittanut myös työnantajatiedot, joita kysyttiin aiemmin tässä lomakkeessa.

Yhdistykset

Agronomiliiton jäsenenä voi liittyä myös seuraaviin koulutusala- tai alueyhdistyksiin. Yhdistyksillä on liiton jäsenmaksun lisäksi erillinen jäsenmaksu, joka vaihtelee yhdistyksittäin. » Lue lisää (avaa uuden selainikkunan)

Katso yhdistysten jäsenmaksut.

Julkaisut

Uusille jäsenille postitetaan liiton julkaisut liittymismateriaalin mukana, tästä eteenpäin ne muuttuvat jäsenille maksuttomiksi tilaustuotteiksi.

Jäsentietojen julkaisu

Agronomiliiton jäsenten tiedot julkaistaan jäsenistölle jaettavassa vuosikirjassa. Mikäli et halua tietojasi julkaistavan, valitse alta haluamasi julkaisuestot.

Liitto luovuttaa jäsentietoja neuvottelijoille ja luottamusmiehille edunvalvontaa varten. Lisäksi jäsenyydestä annetaan tieto verottajalle, työttömyyskassalle, vastuu- ja ryhmävakuutusten tuottajalle sekä muille sovituille tahoille jäsenetujen käyttöä varten. Jäsenellä on mahdollisuus kieltää tietojensa luovuttaminen muuhun kuin edellä mainittuun tarkoitukseen.

Syötä mahdollisen suosittelijan nimi muodossa Sukunimi Etunimi

Lähettämällä tämän lomakkeen annat suostumuksen henkilötietojesi käsittelyyn Agronomiliiton tietosuojaselosteessa kuvatulla tavalla.