Apua työnhakuun

Liitosta saa tukea ja vinkkejä työnhakuun ja urasuunnitteluun. Esimerkiksi apua hyvän työhakemuksen ja cv:n tekemiseen.

Internet on pullollaan malleja ja yleisiä ohjeita hakemuskirjeen ja cv:n kirjoittamiseen. Usein haastavinta on kuitenkin papereiden kohdentaminen, eli oman osaamisen esittäminen niin, että se tulee mahdollisimman hyvin esille haettavan tehtävän kannalta. Liiton jäsenpalveluiden hakemus- ja cv-klinikalta saat tukea näihin haasteisiin.

Kaipaatko näkemystä sosiaalisen median käytöstä työnhaussa? Vai saitko kutsun videohaastatteluun? Pääset katsomaan videoilta, miten hyödynnät somea työnhaussa kun klikkaat Jäsenpalvelu-sivulle ja kirjaudut sisään. Samoin voit harjoitella virtuaalista työhaastattelua kuvitteelliseen työpaikkaan.

Liiton sivuilla on esillä myös kesätyöilmoituksia ja muita opiskelijoille tarjoitettuja avoimia työpaikkoja aina tilanteen mukaan. Avoimien työpaikkojen selaaminen vaatii kirjautumisen palveluun. Avoimia työpaikkoja kannattaa selata säännöllisesti, sillä välillä saamme hyvinkin lyhyellä varoitusajalla työilmoituksia sivuillemme.

Kaikki Agronomiliiton urapalvelut on esitelty täällä.