Työ- ja virkasuhdeneuvonta

Askarruttaako sinua jokin työsuhteeseen tai työpaikkaasi liittyvä asia? Alkavatko yt-neuvottelut?

Jäsenille maksuttoman työ- ja virkasuhdeneuvonnan sähköposti on: tyosuhdeneuvonta@agronomiliitto.fi

Toivomme jäsenten yhteydenotot työsuhdeneuvonnan sähköpostilaatikkoon, jotta varmistamme nopean asiakaspalvelun.

Yksityissektorin työsuhdeneuvonnan kysymyksiin vastaa neuvottelupäällikkö Minna Hälikkä (varatuomari) tai hänen ollessa estynyt tiedusteluihin vastaa Asianajotoimisto Viilo&Vainio Oy.

Julkisen sektorin työ- ja virkasuhdeneuvonnan kysymyksiin vastaa neuvottelupäällikkö Outi Parikka tai hänen ollessa estynyt tiedusteluihin vastaa Asianajotoimisto Viilo&Vainio Oy.

Palkka-asioissa käytettävissäsi on myös Palkkanosturi. Kirjautumiseen tarvitset jäsennumerosi. Jäsennumero löytyy jäsenkortistasi sekä Alimentan takakannesta osoitetiedoistasi.

Liitosta saa myös puhelinneuvontaa

Puhelimitse työ- ja virkasuhdeneuvontaa saavat yksityisellä sektorilla työskentelevät Minna Hälikältä ja valtiolla, kunnalla tai yliopistoissa työskentelevät Outi Parikalta.

Neuvontapäivystys

Liitolla on päivystyssopimus Asianajotoimisto Viilo&Vainion kanssa, jossa neuvontaa antavat asianajajat, varatuomarit Arto Vainio ja Juhani Viilo sekä oikeustieteen maisteri Maiju Koivisto.  Liiton toimihenkilöiden ollessa estyneitä, ohjataan jäsenten sähköpostikyselyt ja puhelut päivystävään toimistoon. Palvelua käyttäessäsi sinun tulee ilmoittaa Agronomiliiton jäsennumerosi.

Agronomiliiton toimiston numero on 09 2511 160 ja toimihenkilöiden yhteystiedot löydät täältä.