Työ- ja virkasuhdeneuvonta

Askarruttaako sinua jokin työsuhteeseen tai työpaikkaasi liittyvä asia? Alkavatko yt-neuvottelut?

Jäsenille maksuttoman työ- ja virkasuhdeneuvonnan sähköposti on: tyosuhdeneuvonta@agronomiliitto.fi

Toivomme jäsenten yhteydenotot työsuhdeneuvonnan sähköpostilaatikkoon, jotta varmistamme nopean asiakaspalvelun.

Sähköpostitse tuleviin kysymyksiin vastaavat neuvottelupäälliköt Minna Hälikkä (varatuomari) ja Mari Raininko tai heidän ollessa estyneitä tiedusteluihin vastaa Asianajotoimisto Viilo&Vainio Oy.

Työsuhdeneuvonnan kesäpäivystys 22.6.-14.8.2017

Neuvontaa vaativissa työ- ja virkasuhdeasioissa antaa Asianajotoimisto Viilo&Vainio Oy.
Päivystysaika arkisin klo 10-16.

Yhteystiedot:

30.6.–2.7.: marja.saari@viilovainio.fi, puh. 010 8411 000

3.– 9.7.: arto.vainio@viilovainio.fi  puh. 050 561 2599

10.7.–13.8.: maiju.koivisto@viilovainio.fi puh. 010 8411 000

HUOM! Palvelua käyttäessäsi tarvitset jäsennumeron, joka on ilmoitettava yhteyttä otettaessa. Kerro myös, että olet Agronomiliiton jäsen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Palkka-asioissa käytettävissäsi on myös Palkkanosturi. Kirjautumiseen tarvitset jäsennumerosi. Jäsennumero löytyy jäsenkortistasi sekä Alimentan takakannesta osoitetiedoistasi.

Liitosta saa myös puhelinneuvontaa

Puhelimitse työ- ja virkasuhdeneuvontaa saavat yksityisellä sektorilla työskentelevät Minna Hälikältä ja valtiolla, kunnalla tai yliopistoissa työskentelevät Mari Rainingolta.

Neuvontapäivystys

Liitolla on päivystyssopimus Asianajotoimisto Viilo&Vainion kanssa, jossa neuvontaa antavat asianajajat, varatuomarit Arto Vainio ja Juhani Viilo sekä oikeustieteen maisteri Maiju Koivisto.  Liiton toimihenkilöiden ollessa estyneitä, ohjataan jäsenten sähköpostikyselyt ja puhelut päivystävään toimistoon.

Agronomiliiton toimiston numero on 09 2511 160 ja toimihenkilöiden yhteystiedot löydät täältä.