Opiskelijat

Liitossa on hieman reilu tuhat opiskelijajäsentä.

Agronomiliittoon voi liittyä jo opiskeluaikana. Liittyminen kannattaa, sillä liitosta saa apua opintojen aikaisen työn etsimiseen, neuvonta-apua ongelmatilanteissa sekä erilaista sijoittumis- ja työelämätietoa. Liitto on tukena myös, jos opintojen aikana opiskelijat kohtaavat syrjintää tai epäasiallista käytöstä opinnoissaan.

Jäsenmaksu on edullinen, ja halutessaan jäsen voi liittyä myös työttömyyskassaan. Kassaan kannattaa liittyä heti, kun menee ensimmäiseen kesätyöhön tai työskentelee opintojen ohessa.

Liiton opiskelijatoimintaa vetää opiskelijavaliokunta, joka valitsee keskuudestaan puheenjohtajan. Valiokunta koostuu eri ainejärjestöjen edustajista. Liitolla työskentelee opiskelijatoiminnasta vastaava jäsenpalvelupäällikkö sekä opiskelijapromoottoreita. Heidät tavoitat osoitteesta opiskelijat[at]agronomiliitto.fi. Opiskelijoilla on aina edustus liiton hallituksessa sekä kaksi edustajaa valtuustossa.

Lue lisää opiskelijatoiminnasta opiskelijoiden omilta sivuilta: www.agronomiliitto.fi/opiskelijat