Jäsenedut

Jäsenenä olet oikeutettu moneen etuun ja palveluun.

Liiton toimistosta saa mm. lainopillista neuvontaa työsuhdeasioihin, työ- ja palvelusuhdeneuvontaa, palkkaneuvontaa sekä henkilökohtaista omaan uraan liittyvää neuvontaa.

Saat kuudesti vuodessa ilmestyvän jäsenlehden Alimentan sekä halutessasi vuosikirjan ja Akava-kalenterin kotiin kannettuna. Vuosikirja julkaistaan keväällä verkkoversiona (perusosa) ja painetaan joka toinen vuosi. Painettuun vuosikirjaan on koottu myös jäsenluettelo sekä kaikki jäseniä työllistävät yritykset ja yhteisöt. Akava-kalenteri sisältää päivyrin lisäksi hyödyllistä tietoa liiton palveluista ja mm. Akavan palkkiosuositukset.

Jäsenet saavat vuosittain jäsenkortin, jota näyttämällä voi todistaa oikeutuksen jäsenetuihin, joita mm. Akava on jäsenjärjestöjen jäsenille neuvotellut.

Pohjola tarjoaa jäsenille etua vakuutuksista. Tutustu pohjolan sivuilla ajankohtaisiin etuihin: www.pohjola.fi.

Holiday Clubin alennus -15 %
Agronomiliiton jäsenet saavat Holiday Club kylpylähotelleista, loma-asunnoista sekä Chalets-huoneistoista 15 %:n alennuksen päivän hinnasta.  Tutustu kohteisiin http://www.holidayclubresorts.com/fi/ ja tee varaus suoraan kohteeseen. Loma-asuntovaraukset tehdään soittamalla numeroon 030 68 600. Alennukseen oikeuttavan koodisi löydät tästä kirjautumalla omilla tunnuksillasi jäsensivuillemme.

Akava on neuvotellut yhteistyökumppaneittensa kanssa vaihtuvista jäseneduista. Lue lisää Akavan sivuilta: www.akava.fi.

Member+

Akavalaisten oma jäsenetupalvelu member+ löytyy osoitteesta www.memberplus.fi

Palveluun on kerätty akavalaisille suunnattuja kiinnostavia etuja ja palveluita. Sivuston sisältö muuttuu kausittain ja etuja on otettu mukaan harkiten. Huomaathan, että vain rekisteröitymällä näet kaikki sinulle kohdennetut edut, ja pääset hyödyntämään niitä.

Tutustu ja hyödynnä etusi!