Jäsenedut

Jäsenenä olet oikeutettu moneen etuun ja palveluun.

Liiton toimistosta saa muun muassa lainopillista neuvontaa työsuhdeasioihin, työ- ja palvelusuhdeneuvontaa, palkkaneuvontaa sekä henkilökohtaista omaan uraan liittyvää neuvontaa. Yksityiselämään kuuluvaa lainopillista neuvontaa antaa Eversheds Asianajotoimiston puhelinneuvonta.

Saat kuudesti vuodessa ilmestyvän jäsenlehden Alimentan sekä halutessasi vuosikirjan ja Akava-kalenterin kotiin kannettuna. Vuosikirja julkaistaan keväällä verkkoversiona ja painetaan joka toinen vuosi. Painettuun vuosikirjaan on koottu myös jäsenluettelo sekä kaikki jäseniä työllistävät yritykset ja yhteisöt. Akava-kalenteri sisältää päivyrin lisäksi hyödyllistä tietoa liiton palveluista ja mm. Akavan palkkiosuositukset.

Agronomiliiton vuokramökkeihin, Holiday Clubin tarjoamaan jäsenetuun (vaatii jäsenkirjautumisen) sekä ravintolaetuihin voit tutustua vasemmalla olevan valikon kautta.

Jäsenet saavat vuosittain jäsenkortin, jota näyttämällä voi todistaa oikeutuksen jäsenetuihin. Akava on neuvotellut yhteistyökumppaneittensa kanssa vaihtuvista jäseneduista. Lue lisää Akavan sivuilta: www.akava.fi.

Pohjola tarjoaa jäsenille etua vakuutuksista. Tutustu pohjolan sivuilla ajankohtaisiin etuihin: www.pohjola.fi.

Akavalaisten oma jäsenetupalvelu member+ löytyy osoitteesta www.memberplus.fi

Palveluun on kerätty akavalaisille suunnattuja kiinnostavia etuja ja palveluita. Sivuston sisältö muuttuu kausittain kulloisenkin teeman mukaan. Löydät palvelusta kiinnostavia etuja mm. matkustamisen saralta. Palveluun on pyritty ottamaan mukaan vain sellaisia etuja, joiden uskomme tuottavan akavalaisille jäsenille lisäarvoa

Tutustu, rekisteröidy ja hyödynnä etusi!