Agronomiliiton jäsenenä saat jäsenetuja kootusti memberplus-palvelusta - hyödynnä helmikuun edut

Member+ tarjoaa ajankohtaisia etuja Agronomiliiton jäsenille sekä heidän perheenjäsenilleen.

memberplus helmikuuPalvelusta löydät mm. vapaa-aikaan ja kodin talouteen liittyviä etuja sekä laajan valikoiman lomahuoneistoja. Pääset kirjautumaan ja selaamaan etuja omilla Agronomiliiton jäsentunnuksillasi. Voit selata etuja myös member+ sovelluksen kautta.

Tässä kuussa suosittelemme tutustumaan mm. näihin etuihin:

1. Ikaalinen Spa & Resort – etukoodilla majoituksesta jopa -50 % päivän hinnasta!

Kaikkiin majoituksiin sisältyy aamiainen sekä kylpylän ja kuntosalin vapaa käyttö.

Voimassaoloaika: varaukset 31.3.2024 asti, (ei koske 16.–25.2. olevia varauksia)

Tutustu etuun tästä.

Huom. Ikaalinen Spa:lta myös toinen etu, voimassa vuoden loppuun saakka. Alennus listahinnoista 15–20 %. Tutustu etuun tästä.

2. Briif äänilehtipalvelu – 2 kuukautta Briif äänilehtipalvelua maksutta

Briif yhdistää laadukkaimmat lehdet yhteen sovellukseen yhden maksumuurin taakse ääneen luettuna. Briifin avulla pysyt helposti perillä maailman menosta kuuntelemalla laatujournalismia +20 lehdestä.

Voimassaoloaika: 31.3.2024

3. Sector Alarm – hälytysjärjestelmä asennettuna alkaen 29 €

Agronomiliiton jäsenenä saat nyt palkitun hälytysjärjestelmän aloituspaketin kotiisi asennettuna hintaan 29 € (arvo 399 €)!

Voimassaoloaika: Toistaiseksi

4. Sappee Resort – 20 %:n alennus majoituksesta

Etelä-Suomen lumivarmin hiihtokeskus tarjoaa mahtavat puitteet talven aktiivilomailuun perheen tai ystävien kanssa. Tarjoamme 20 %:n alennuksen majoituksen vuokrasta.

Voimassaoloaika: Talvikaudella 2023-2024. Ei koske varauksia 16.2.-3.3. välisenä aikana, eikä 28.3.-1.4. välisenä aikana

5. 24Rent – 20 %:n alennus henkilö- ja pakettiautojen varauksiin

Agronomiliiton jäsenille 20 % alennus Suomen suurimman yhteiskäyttöautopalvelun 24Rentin henkilöautoihin ja pakettiautoihin.

Voimassaoloaika: Toistaiseksi

Tutustu etuun tästä.

Katso kaikki edut ja lomahuoneistot: