WEBINAARI: Asunto- ja kiinteistökaupan virhetilanteet

28.11.2022 15:00 – 16:00

Tervetuloa jäsenwebinaariin maanantaina 28.11.2022 klo 15-16, jossa aiheena on asunto- ja kiinteistökaupan riskit ja virhetilanteet. Webinaarissa alustajana toimii yhteistyökumppanimme Eversheds Asianajotoimisto Oy:n asianajaja Mika Backman.

Sisältö:

Asunto- ja kiinteistökaupan riskit ja miten toimia virhetilanteissa. Käsittelemme aihetta sekä myyjän että ostajan näkökulmasta. Käytännön esimerkeille ja osallistujien kysymyksille on myös varattu aikaa.

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittaudu jäsenille avoimeen webinaariin viimeistään 24.11. tämän ilmoittautumislomakkeen kautta

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi osoitteeseen toimisto(at)agronomiliitto.fi.

Järjestämme webinaarin Teams-ympäristössä ja se tallennetaan myös jäsenten jälkikäteen katsottavaksi videotallenteisiin

Muistathan, että Agronomiliiton jäsenten on mahdollista saada maksutonta puhelinneuvontaa yksityiselämään kuuluvissa oikeudellisissa asioissa Eversheds Asianajotoimisto Oy:n juristeilta. Lue lisää jäsenedusta.