Agronomiliiton syysjuhla

29.10.2016 19:00 Agronomiliiton syysjuhlaa vietetään 29.10. Tampereella, Solo Sokos Hotelli Tornin tiloissa, Ratapihankatu 43. Juhla alkaa klo 19.00.

Tervetuloa juhlimaan ja nauttimaan herkullisesta kotimaisesta ruoasta, hyvästä ohjelmasta ja mukavasta seurasta. Juhlassa esitellään myös Agronomiliiton Vuoden vaikuttaja 2016.

Illan aikana meitä viihdyttää ja tanssittaa lahjakas Hietasten laulava perhe, jossa esiintyvät kaikkien tunteman tenori Pentti Hietasen lisäksi Heini Hietanen sekä tyttäret Iina ja Roosa.

Tule mukaan yksin, kaksin tai isommalla porukalla. Juhlaan voi varata paikan myös omaan kurssipöytään, jos opintojen aloitusvuosi on 1946, 1956, 1966, 1976, 1986, 1996 tai 2006. Lisäksi yrittäjille ja senioreille järjestetään perinteisesti omat pöytänsä. Muitakin pöytäseuruetoiveita otetaan vastaan.

Illalliskortin hinta on 80 euroa, mihin sisältyy menun lisäksi alkumalja, viinikaadot ja eteispalvelu sekä luonnollisesti kaikki ohjelma. Myös avec on lämpimästi tervetullut mukaan juhlimaan samaan 80 euron hintaan.  Opiskelijoille annetaan 10 euron alennus illalliskortin hinnasta – muistathan mainita olevasi opiskelija ilmoittautumisen yhteydessä.

Pukukoodina on tumma puku.

Lämpimästi tervetuloa juhlaan!

Ilmoittautumisaika on päättynyt. Maksun jälkeen saat vahvistuksen osallistumisesta.

Muistathan mainita erityisruokavaliot ja mahdollisen pöytätoiveen ilmoittautumisen yhteydessä.

Sokerisuolattua lohta, marinoitua kurkkua ja siianmätiä
Ylikypsäksi haudutettua karitsan entrecotea ja timjamikastiketta
Tyrniä, lakkaa ja valkosuklaata
Kahvi, avec

Majoitus

Olemme varanneet kiintiön huoneita Solo Sokos Hotel Torni Tampereelta

Yhden hengen Solo huone 129 €/huone/vrk
Kahden hengen Solo huone 149 €/huone/vrk

Jokainen osallistuja varaa huoneensa itse suoraan hotellista tai Sokos Hotels Myyntipalvelusta, puh. 020 1234 600. Tarjoushinnan saa mainitsemalla varauksen yhteydessä kiintiötunnuksen Agronomiliitto. Varaukset tulee tehdä viimeistään 29.9.2016, tämän jälkeen sovelletaan päivän hintaa.

Osallistu myös Jäsenseminaariin!

Huomaathan, että Agronomiliiton Jäsenseminaari järjestetään samana päivänä 29.10. klo 13.00–16.15 myös hotelli Tornin tiloissa. Seminaarin teema on Vastuullinen ruokaketju -kilpailukykyä kestävällä tavalla. Tutustu seminaariohjelmaan ja ilmoittaudu tästä.