Urasuunnittelu

Oman osaamisen tunnistamiseen ja siihen liittyviin kysymyksiin saa liitosta tukea henkilökohtaisessa uravalmennuksessa.

Urasuunnittelu auttaa sinua tunnistamaan ja jäsentämään omaa osaamistasi. Jäsenen ottaessa yhteyttä urapalveluihin, jokaisen tarve kartoitetaan yksilöllisesti. Näin jokainen saa sellaista tukea omaan tilanteeseensa, josta hyödyt mahdollisimman paljon.

Palveluun hakeutuminen

Kuvaa uravalmennuksen aikaa varatessasi lyhyesti oma tilanteesi ja mihin asioihin kaipaat tukea. Miksi urasuunnittelu ja oman osaamisen tunnistaminen on sinulle ajankohtaista juuri nyt? Minkälaisia toiveita ja odotuksia sinulla on? Minkälaisiin asioihin haet ratkaisuja tai millaiseen tilanteeseen kaipaat tukea? Etätapaamisissa/puhelinkeskusteluissa asioita puretaan yhdessä. Keskustelu voi koostua sekä neuvonnasta että ohjauksellisista ja valmennuksellisista elementeistä. Tapaaminen muotoutuu aina asiakkaan tilanteen mukaan.

Varaa aika uravalmennukseen tästä

Tietosuojaselosteessa kerromme, kuinka Agronomiliitto kerää, käsittelee ja luovuttaa henkilötietoja Agronomiliiton jäsenpalvelujen yhteydessä.