Uudenmaan agronomien joulukonsertti: Emma Salokoski & UMO: Muuttuvat joulut

17.12.2018 18:00 – 21:00

Uudenmaan agronomeille on varattu 20 lippua konserttiin, joka on maanantaina 17.12. klo 18.00 Kallion kirkossa. Lipun hinta on 15 €/kpl, max. 2 lippua/jäsen (norm. hinta 34 €/kpl). Sitovat ilmoittautumiset jo 5.12. mennessä: kati.m.lassi@gmail.com . Ilmoita ilmoittautumisen yhteydessä montako lippua haluaisit ja postiosoitteesi, koska liput postitetaan ennakkoon. Jos kiinnostuneita on paljon, niin selvitämme lisälippujen mahdollisuutta ja liput arvotaan. Lipun saaneisiin ollaan yhteydessä mahdollisimman pian.

"Emma Salokosken valitsemasta ohjelmistosta löytyy jouluklassikoiden lisäksi solistin omia, epätavallisempia suosikkeja. Konserteissa kuullaan myös aivan uusia joululauluja, kuten Olavi Louhivuoren säveltämä ja Salokosken sanoittama Jouluaamu sekä uutta joulumusiikkia Seppo Kantoselta. Monet kappaleista ovat saaneet värikkäät ja kirkkokonserteissa herkän vivahteikkaasti soivat uudet sovitukset kapellimestari Mikko Hassisen käsissä."

Lisätietoja: http://umo.fi/fi/konsertti/emma-salokoski-umo-joulukiertue/