Kokous- ja teatterimatka Helsinkiin

30.8.2016 13:00

Yhdistyksen kokous kesäisessä Helsingissä

Tänä vuonna menemme pitämään yhdistyksen kokouksen Helsinkiin ja yhdistämme siihen varsin hienoa oheisohjelmaa! Pidämme kokouksen agronomitalossa, jossa tutustumme taloon ja kuulemme sen historiasta ja merkityksestä liiton taloudelle. Saamme myös tietoiskun liiton tarjoamista eduista. Syömme kevyen iltapalan agronomitalon alakerrassa olevassa The Cock –ravintolassa, minkä jälkeen menemme lautalla Suomenlinnan kesäteatteriin katsomaan William Shakespearen  rakastetuimman komedian Kesäyön uni Ryhmäteatterin uutena tulkintana.

Kokousmatka tehdään tiistaina 30.8.2016. Lähdemme Jokioisilta jo klo 13.00 ja Forssasta klo 13:15 ja toivomme, että mahdollisimman monelle sopii näin aikainen lähtöaika! Yhdistys tarjoaa bussikyydin, jolloin retken hinnaksi tulee 50 €/henkilö. Teatterilippujen takia pyydämme ilmoittautumiset sihteerille merja.myllys@luke.fi  viimeistään maanantaina 1.8.2016 ja toivomme osallistumismaksua samaan aikaan Lounais-Hämeen agronomien tilille FI59 5080 0620 0269 08.

Jos osallistuu vain kokoukseen ja agronomitaloon tutustumiseen, retki ei maksa mitään, ja ilmoittautua voi vielä retkeä edeltävänä päivänä.

Tervetuloa mukaan poikkeuksellisen monipuoliselle kokousmatkalle!