Suosittele opiskelijajäsenyyttä!

Suosittele kaverillesi Agronomiliiton jäsenyyttä, jotta hänkin saa samat hyödyt kuin sinä.

• Anna koko nimesi, jotta suosittelutieto saadaan kohdistettua oikein.

Alla näet mallin lähtevästä suosittelukirjeestä. Vahvistetut kohdat täytetään lomakkeelle syöttämilläsi tiedoilla.

Kirjeen malli

Hei {ystäväsi nimi}!

{Sinun viestisi}

Maatalous-, elintarvike- ja ravitsemustieteiden osaajat muodostavat ammattijärjestön, jonka opiskelijajäsen olen. Suosittelen sinulle jäsenyyttä: liity opiskelijajäseneksi ja tule osaksi verkostoani. Jäsenenä saat Agronomiliitosta opastusta työnhakuun ja tukea oman urapolun löytämiseen. Liitto jakaa opiskelijoille matka-apurahoja sekä järjestää työelämäiltoja, opiskelijatapahtumia ja mentorointia, joidenka avulla voit kasvattaa verkostoasi. Liitto tarjoaa myös lakimiespalveluita sekä ansiosidonnaista työttömyysturvaa työttömyyskassan kautta.

Lähde mukaan!

Terveisin
{nimi}

Pääset liittymään tästä: liittymislomake

Voit lukea lisää liiton tavoitteista ja toiminnasta osoitteessa www.agronomiliitto.fi Jäsenetuja pääset tutkimaan täältä www.agronomiliitto.fi/jasenpalvelu/jasenedut/
Jos haluat että liiton toimistolta otetaan sinuun yhteyttä, laita viestiä toimisto@agronomiliitto.fi.

Tervetuloa mukaan vahvistamaan verkostoasi liiton jäsenenä!