Urailtapäivä Kuopiossa: Janne Huovila ja terveysviestinnän taito

10.10.2017 14:00 – 15:30

Agronomiliitto ja Kuopion ravitsemustieteen opiskelijoiden Retikka ry järjestävät 10.10. ti klo 14-15.30 Kuopion kampuksella (tilassa SN200) ainutlaatuisen luentotilaisuuden, johon elintarviketieteiden tohtori Janne Huovila tulee luennoimaan muuttuneesta asiantuntijan roolista nykyajan mediakeskeisessä yhteiskunnassa.

Modernin ajan terveys- ja ravitsemusviestinnässä kansantajuisuus sekä yksittäisten ihmisten kokemukset saavat yhä isompaa jalansijaa suuren yleisön keskuudessa, ja samaan aikaan asiantuntijoiden roolia tieteellisen tiedon lähteenä vähätellään. Ongelmaksi tieteellisen tiedon viestinnässä on muodostunut maalaisjärkisyyden ja tapauskohtaisuuden puute yhdistettynä vankasti tutkittuun tutkimustietoon. Miten siis argumentoida vakuuttavana ravitsemusasiantuntijana suuren yleisön keskuudessa?

Tilaisuus on maksuton ja avoin Agronomiliiton opiskelijajäsenille. Ilmoittaudu tilaisuuteen 9.10. mennessä TÄLLÄ LOMAKKEELLA.

Tule paikalle kuuntelemaan, oivaltamaan ja oppimaan!

Tapahtuman löydät myös Facebookista.