Agronomiliitto & TTS Työtehoseura: Maaseudun moniyrittäjät -koulutus - hae mukaan koulutukseen ja hyödynnä samalla Agronomiliiton stipendihaku

TTS Työtehoseura järjestää yhteistyössä Agronomiliiton kanssa maaseudun monialayrittäjille johtamiskoulutuksen, joka on jäsenistölle hyvä mahdollisuus kouluttautumiseen ja toisten tapaamiseen. Lähde mukaan vahvistamaan johtamisen osaamistasi ja tutustumaan toisiin ammattilaisiin eri puolelta Suomea! Koulutuksen kustannuksiin on mahdollista hakea Suomi kasvaa ruoasta -koulutusstipendiä.

TTS Työtehoseura käynnistää yhteistyössä Agronomiliiton kanssa Johtamisen ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkintokoulutuksen maaseudun moniyrittäjille. Kurssi tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden kehittää johtamistaitojaan ja saada syvällistä ymmärrystä maaseudun monipuolisen yritystoiminnan haasteista ja mahdollisuuksista.

Koulutuksen kohderyhmä

Koulutus sopii sekä kokeneille yrittäjille että toimintaa suunnitteleville tai työnjohto- ja muissa avaintehtävissä toimiville. Maatilalla tai muussa maaseutuyrityksessä toimivat, kuten elintarvikkeiden jatkojalostuksen, palveluyrittäjyyden tai koneurakoinnin parissa työskentelevät, ovat erityisen tervetulleita.

Koulutuksen kesto ja sisältö

Koulutus alkaa 5.6.2024 ja päättyy 12.12.2025, sisältäen yhteensä 16 koulutuspäivää. Koulutusympäristö on joustava ja kattaa koko Suomen, yhdistäen verkkokoulutuksen ja lähiopetuksen. Kurssilla käsitellään muun muassa johtamisen perusteita, talouden hallintaa ja asiakkuuksien johtamista.

Koulutuksen kustannukset ja hakeutuminen:

Koulutus toteutetaan valtionosuustuettuna, ja osallistujan omarahoitusosuus on 600 euroa alv 0% (huom! stipendihaku). Koulutukseen voi hakeutua 26.4.2024 mennessä ja mukaan mahtuu 25 osallistujaa.

Agronomiliiton jäsenet voivat hakea koulutusta varten stipendiä

Agronomiliitto ry:n jäsenet voivat hakea kurssin kustannuksiin Agronomiliiton yhteydessä toimivalta Henrik ja Ellen Tornbergin säätiöltä 750 euron osaamisen kehittämisen stipendiä, jossa huomioidaan matka- yms. kustannukset. Stipendiä voi hakea huhtikuussa 2024 tai huhtikuussa 2025. Tähän koulutukseen sen voi saada vain kerran.

Tartu tilaisuuteen kehittää itseäsi ja yritystoimintaasi!

Lisätietoja ja hakeutuminen:

Lue lisää ja hakeudu koulutukseen

Esite koulutuksesta täällä

TTS Työtehoseura: Sirpa Pussinen, asiakkuuspäällikkö, sirpa.pussinen@tts.fi, puh. 050 4706 909

Agronomiliitto ry: Timo Kaunisto, toiminnanjohtaja, timo.kaunisto@agronomiliitto.fi, puh. 040 901 1640