Verkkokoulutus: Työajat kuormitustekijänä - selvittäminen, puuttuminen ja vähentäminen -webinaari

20.10.2015 15:00 – 16:00 Webinaari on peruttu vähäisen osallistujamäärän vuoksi.

Työhyvinvointia on vaikea luoda lakipykälillä, mutta lait luovat pelisäännöt ja turvakehikon sille, miten asiat voidaan työpaikoilla yhteistyössä tehdä paremmin. Työn ja vapaa-ajan välinen tasapaino on merkittävä työhyvinvointia edistävä tekijä, mutta työaikakuormitus taas monen asiantuntijan arkea. Webinaarissa käydään läpi työaikasuojelun selvittämiseen, puuttumiseen ja vähentämiseen liittyvää lainsäädäntöä käytännön vinkkien näkökulmasta. Osallistujilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä webinaarin aikana chatin kautta. Webinaari kestää noin tunnin.

Osallistujien minimilaitevaatimus: internet-yhteys ja kaiuttimet/kuulokkeet. Virtuaalisesti toteutettuna osallistuminen on mahdollista kaikkialta, mistä voi olla nettiyhteydessä. Linkki webinaariin lähetetään osallistujille sähköpostitse.

Kouluttaja: Minna Hälikkä, neuvottelupäällikkö, VT, Agronomiliitto

Ilmoittaudu koulutukseen oheisen lomakkeen kautta viimeistään 9.10.2015. Koulutukseen mahtuu mukaan 25 nopeimmin ilmoittautunutta.

Lisätietoja: Minna Hälikkä, (09) 2511 160.