Etätyökulttuuri & hyvinvointi -iltatilaisuus

24.10.2023 15:30 – 18:00 Tilaisuus on peruttu ja siirtyy keväälle 2024

Etätöitä paikkariippumattomasti vai välillä toimistolle? Ahdistaako vai innostaako?

Agronomiliiton yksityissektorin neuvottelukunta järjestää työhyvinvointiin ja jaksamiseen liittyvän hybriditapahtuman. Tilaisuus on avoin kaikille Agronomiliiton jäsenille.

Tilaisuus on peruttu ja siirtyy keväälle 2024

Luvassa rento, verkostoitumisen mahdollistava ilta, jossa asiantuntijan alustus sekä paneelikeskustelu ja tilaa myös yhteiselle kuulumisten vaihdolle: Vapauttaako uusi työkulttuuri työntekijän, tilat vai työnantajan? Mitä on uusi työ ja johtamisen mahdollisuudet eri yrityksissä? Tule kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro monipaikkaisuudesta sekä työnantajien ja työntekijöiden kokemuksia uudesta työelämästä juuri nyt!

Keskustelussa mm. rekrytoinneista vastaavan, myyntityötä tekevän ja tuotekehittäjän näkökulmia työn järjestämiseen ja hyvinvointiin nyt ja tulevaisuudessa.

Ohjelma:

klo 15:30    Tervetulokahvit

klo 16:00    Tervetulosanat, Pekka Antikainen, toimitusjohtaja, LähiTapiola Palvelut Oy:
                     Etä-läsnätyön vaihtuvat mallit ja kokemukset

klo 16:15   Työelämän tulevaisuudennäkymiä Sinimaaria Ranki, johtava asiantuntija, Työterveyslaitos

”Elämme aikaa, jossa työelämä on historiallisessa murroksessa. Alustus kokoaa yhteen laaja-alaisesti tutkimustietoa ja piirtää kokonaiskuvaa siitä, miten pandemia muutti työelämää. Keskeinen kysymys on, miten muutos on vaikuttanut hyvinvoinnin, työyhteisöjen oppimisen ja tuottavuuden yhteyteen. Alustus nostaa keskusteluun olennaiset seikat, joihin työyhteisöissä olisi tärkeää kiinnittää huomiota, jotta hyvinvointi ja tuottavuus kulkevat käsi kädessä myös tulevaisuuden työelämässä. ”

klo 17.00    Paneelikeskustelu Olli Vähämäen johdolla: Etätyökulttuuri & hyvinvointi

klo 17.45    Yhteinen keskustelu

klo 18:00   Tilaisuus päättyy

Ilmoittautuminen

Tilaisuus on peruttu ja siirtyy keväälle 2024, kerromme pian uudesta päivämäärästä ja ilmoittautumisesta

Paneeli

Paneelikeskustelun juontaja: Olli Vähämäki, pakkausasiantuntija Berner

Panelistit:

1. Business Development Manager Sami Kontulainen, Brenntag Nordic Oy

2. Ulla Vikman, Monipaikkaisen työn asiantuntija, toimitusjohtaja Timanttia Consulting Oy
    ”Työn tuloksellisuus ei ole paikasta, vaan toimintakulttuurista kiinni”

3. Kaisa Somerpalo, Baba Foodsin tahinismoothien kehittäjä
    ”Kaisa toimii tuotekehityspäällikkönä Baballa, jossa on onnistuttu kehittämään työskentelykulttuuri ja -tavat, jotka mahdollistavat kehittymisen sekä yksilöinä että työyhteisönä"

4. VP, Strategic Wellbeing and Safety Paula Viikari, Valio Oy
    “Paula johtaa People Development and Wellbeing-tiimiä, jonka vastuulla ovat mm. työhyvinvointiin, työyhteisön ja yksilöiden kehittämisen teemat. Etenkin koronaepidemian jälkeen henkilöstön terveyden ja hyvinvoinnin tukeminen sekä tulevaisuuden työelämän haasteet ovat vaatineet vahvoja toimia myös Valiolla."

5. Tuulikki Suihkonen, viestintäpäällikkö, HK
    ”Viestinnän rooli korostuu uudessa normaalissa”
  6. Stina Haaso, Toimituspäällikkö, Maaseudun Tulevaisuus