AKY-WEBINAARI: Yrittäjä - vahvista hyvinvointitaitojasi

18.4.2024 16:00 – 17:00

Yrittäjyyteen liittyy monenlaisia taitoja, ja niistä keskeisin on taito huolehtia omasta hyvinvoinnistaan.

Tervetuloa mukaan Akavalaiset yrittäjät AKY ry:n webinaariin, joka on suunniteltu erityisesti yrittäjien hyvinvoinnin ja jaksamisen tueksi. Webinaarissa saat välineitä, joilla rakennat kestävämmän ja tasapainoisemman arjen yrittäjyyden keskellä. Opit tunnistamaan stressin merkkejä ja saat keinoja sen hallintaan, kehittämään ajanhallintataitojasi ja löytämään uusia tapoja ylläpitää henkistä ja fyysistä hyvinvointiasi vaativankin yrittäjyyden rinnalla.

Webinaarin kouluttajana toimii Petra Bedda, työnohjaaja ja uravalmentaja, Loimu ry.

Ilmoittaudu mukaan webinaariin

Webinaari on avoin ja maksuton kaikille Agronomiliiton jäsenille ja AKY-liittojen jäsenille.

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä.