AKY-WEBINAARI:Valvontalakikoulutus ja Soteri-rekisteri

11.1.2024 16:00 – 18:00

Uusi valvontalaki tulee voimaan 1.1.24. Se muuttaa nykyisen ilmoitus- ja lupamenettelyn ryhdyttäessä tuottamaan sosiaali- ja terveydenhuollon palveluita. Käytännöt yhdenmukaistuvat yhtiömuodosta riippumatta – olipa sitten kyseessä yksityinen elinkeinonharjoittaja tai osakeyhtiö. Nykyiset toiminimiyrittäjät ovat jatkossa myös palveluntuottajia.

Palveluntuottajat ja palveluyksiköt rekisteröidään uuteen Soteri-rekisteriin. Jo toimivien yritysten osalta tiedot siirtyvät automaattisesti.

Tule kuulemaan, mitä lakimuutos tarkoittaa käytännön toiminnan kannalta!

Webinaarin järjestävät AKY – Akavalaiset yrittäjät ry:n sote-liitot: Suomen Fysioterapeutit, Puheterapeuttiliitto, Toimintaterapeuttiliitto ja Psykologiliitto. Kouluttajina toimivat liittojen asiantuntijat.

Webinaari on avoin ja maksuton kaikille Agronomiliiton jäsenille ja AKY-liittojen jäsenille.

Liity mukaan webinaariin

Webinaariin ei tarvitse ilmoittautua. Pääset liittymään webinaariin 11.1.2024 klo 16-18 tästä linkistä: www.suomenfysioterapeutit.fi/valvontalaki