AKY-WEBINAARI: Asiantuntijaviestinnän aakkoset

2.11.2023 16:00 – 17:30

Akavalaiset yrittäjät AKy ry:n Asiantuntijaviestinnän aakkoset -webinaarissa otetaan asiantuntijaviestintä haltuun sosiaalisessa mediassa yksinkertaisilla askeleilla. Koulutuksessa käydään läpi pikakatsaus tällä hetkellä trendaaviin viestintintäkanaviin sekä niiden tarjoamiin mahdollisuuksiin asiantuntijoille. Pääasiana koulutuksessa perehdytään oman asiantuntijaviestinnän sisältöihin: Mistä kannattaisi viestiä sosiaalisessa mediassa ja miten tuottaa sinne konkreettista sisältöä? Millainen on trendikäs asiantuntijabrändi ja miten sellainen rakennetaan?

Koulutuksesta saat aikaasi säästäen mukaasi konkreettisia vinkkejä omaan sisällöntuotantoon sekä asiantuntijabrändisi rakentamiseen sosiaalisessa mediassa. Jokainen asiantuntija pystyy koulutuksen jälkeen tuomaan omaa osaamistaan trendikkäästi esille valitsemassaan sosiaalisen median kanavassa.

Kouluttajana toimii terveysviestinnän asiantuntija, yrittäjä ja TtM Saara Närä. Saaraan voit tutustua paremmin hänen verkkosivuillaan terveydellasaara.fi tai Instagramissa: @saaryaa.

Ilmoittaudu mukaan Zoom-webinaariin!

Webinaari on avoin ja maksuton kaikille Agronomiliiton jäsenille ja AKY-liittojen jäsenille.