Agronomiliiton urailta opiskelijoille: yllättävät urapolut

21.3.2024 16:00 – 17:30 Tule kuulemaan yllättävistä urapoluista ja verkostoitumaan alaltasi valmistuneiden kanssa Viikkiin Helsinki Think Companyn tiloihin. Tarjolla pizzaa ja kiinnostavia keskusteluja.

Aina urapolku ei etene alkuperäisen suunnitelman mukaan. Tai ehkä suunnitelmaa ei edes ollutkaan. Välillä yllättävät käänteet urapolulla voivat johdattaa juuri oikeaan paikkaan. Tule mukaan Agronomiliiton  järjestämään urailtaan opiskelijoille. Illan aikana kuulet Agronomiliiton jäsenten uratarinoita ja pääset verkostoitumaan jo valmistuneiden alasi ihmisten kanssa.

Tapahtuma järjestetään Viikin kampuksella Helsinki Think Companyn tiloissa, Latokartanonkaari 3, E-rakennus.

16:00 Tilaisuus alkaa, pizzaa tarjolla

• Tervetuloa tilaisuuteen, Agronomiliiton jäsenpalvelupäälliköt & opiskelijapromoottorit
  • Viikistä opettajaksi - Agronomiliiton opettajavaliokunta: puheenjohtaja Jarmo Heinonen, yliopettaja Laurea AMK & Ulriikka Savela-Huovinen, opettaja ja uraohjaaja, CareeriaPlus
  • Kotieläintieteestä ulkomaille ja viinimarkkinointiin - Jenny Sternberger, Business Manager, Hartwall
  • Elintarvike-ekonomiasta riskienhallinnan asiantuntijaksi - Emma Junnila, Assistant Manager, Deloitte

17:30 tilaisuus päättyy

Ilmoittaudu mukaan tilaisuuteen ke 20.3.2024 klo 12:00 mennessä tästä.