AgroGolf 2022 - nyt Loimijoella

19.8.2022 10:00 Tervetuloa jälleen perinteiseen jäsentapahtumaan, AgroGolf-turnaukseen Loimijoelle!

AgroGolf pelataan tänä vuonna Loimijoki Golfin kentällä perjantaina 19.8.
Loimijoki Golf sijaitsee Ypäjällä, n. 1h Turusta ja Tampereelta ja 1,5h Helsingistä. Osoite: Jaakkolantie 190, 32100 Ypäjä.

AgroGolf 2022 naisten ja miesten mestarit saavat kiertopalkinnon vuodeksi scratch- eli lyöntipelikisan voittajina.

Agronomiliiton jäsenet pelaavat seuraavat kisat: miehet ja naiset erikseen pistebogey ja scratch. Lisäksi pelataan miehille ja naisille yhteinen seuralaissarja, jossa kisana pistebogey.
Erikoiskisat: naisille ja miehille erikseen pisin draivi sekä yhteinen lähimmäs lippua -kisa.

Kilpailumaksu on 40 euroa. Maksuun sisältyy aamukahvi ja sämpylä, sekä harjoittelumahdollisuus rangella ennen pelikierrosta (1 pallopoletti per pelaaja), bägikärryt kierrokselle ja tulospalvelu. Lisäksi maksuun sisältyy keittolounas, joka nautitaan yhdessä pelin jälkeen, tulosten julkistamisen ja palkintojen jaon yhteydessä. Pukuhuoneet ovat käytössä ja pelin jälkeen on mahdollisuus saunoa.

Kilpailumaksu maksetaan Loimijoki Golfin toimistoon ennen peliä.

Ilmoittautumiset Agronomiliittoon viimeistään keskiviikkona 10.8.2022 sähköpostitse osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi.  Ilmoittautuessa tulee mainita nimi, sähköpostiosoite, puhelinnumero, tasoitus, kotiseura sekä se, onko Agronomiliiton jäsen vai seuralainen. Tiedot toimitetaan edelleen Loimijoki Golfille lähtölistojen laatimista varten.

Lähdöt klo 10.00 alkaen. Tarkat henkilökohtaiset lähtöajat ilmoitetaan lähempänä kilpailua sähköpostilla tai tekstiviestillä.

Mukaan sopivat kaiken tasoiset pelaajat ja ota halutessasi myös avec mukaan pelaamaan.

Lisätietoja:

• Jäsenemme Juha Tilkanen on lupautunut kertomaan halukkaille lisätietoja kotikentästään ja -klubistaan. Juhan tavoittaa sähköpostitse juha.tilkanen@biokasvu.fi tai puh. 0500 820 828
  • Lisätietoja Loimijoki Golfista; https://www.loimijokigolf.fi/, caddiemaster@loimijoki.fi, puh. 050 590 24 70
  • Agronomiliiton toimisto toimisto@agronomiliitto.fi , puh. (09) 2511 160. Tai viestintäpäällikkö Mary Petri mary.petri@agronomiliitto.fi.

Tervetuloa AgroGolfiin!

Lähde tutustumaan Suomen Hevosurheilumuseoon

Hevosopisto tarjoaa AgroGolfin osallistujille mahdollisuuden tulla tutustumaan ja kuulemaan parhaita paloja alueen historiasta Suomen Hevosurheilumuseolle.

Kartanonkylän kartanon historia on vertaansa vailla ja sen vaiheita tunnetaan 1700-luvulle asti. Ratsuväkiprikaatin Ratsukoulu aloitti toimintansa Ypäjällä vuonna 1933, monet käytössä olevat rakennukset ovat peräisin tuolta ajalta. Siittolanmäki on 1930-luvulta saakka ollut tallialuetta ja museota ympäröivä Loimijokilaakson kulttuurimaisema hevoslaitumineen on idyllinen näky.

Museo on avoinna AgroGolfin osallistujille klo 14-17, osoitteessa Kerhotie 11, Ypäjä.

Tervetuloa !