SENIORIT: Liikuntahaaste

6.11.2023 00:00 – 4.5.2024 00:00 Senioreiden kuntopiiriläiset ovat ideoineet liikuntahaasteen kaikille Agronomiliiton seniorijäsenille. Tule mukaan - lisätään liikuntaa yhdessä!

Liikuntahaasteen tarkoituksena on kerätä puolen tunnin liikuntasuorituksia ja kirjata liikuntamäärät muistiin viikoittain sähköiselle alustalle, johon kaikki osallistujat saavat sähköpostikutsun. Alusta raportoi aktiivisimmat liikkujat ja siellä on mahdollista myös kommentoida tai jakaa kuvia ja videoita.

Voit osallistua nimimerkillä tai omalla nimelläsi. Ajatuksena on, että liikuntasuoritusten kirjaaminen kannustaa säännölliseen liikkumiseen.

Liikuntahaaste kestää 6 kuukautta, marraskuusta huhtikuuhun.

Jokainen voittaa! Liikunta edistää terveyttä ja hyvinvointia sekä auttaa parantamaan elämänlaatua. Muistathan sovittaa liikuntasuorituksesi yksilöllisiin tarpeisiin ja rajoituksiin. Tarkoituksena ei ole keskinäinen kilpailu, vaan liikuntaan kannustaminen: Liiku oman vointisi mukaan. Aloita maltilla ja lisää liikkumista pikkuhiljaa. Kaikkien osallistujien kesken arvotaan myös pieni yllätyspalkinto.

Tutustu haasteen sääntöihin

Ilmoittaudu mukaan linkin kautta.

Tutustu myös: UKK-instituutin liikkumisen suositus

Idea liikuntahaasteeseen on lainattu Hankkijan Agrisenioreilta!