Hakulomakkeet ja tietosuoja

Huhtikuun 2019 alusta alkaen siirrymme uuteen sähköiseen hakujärjestelmään. Linkki hakujärjestelmään lisätään näille sivuille.

Gradustipendejä voi kuitenkin hakea vanhalla alla kuvatulla tavalla jatkuvalla periaatteella aina 10.4.2019 saakka. Tämän jälkeen valmistuneet voivat hakea jälleen gradustipendejä kesäkuun alussa, kun myös gradustipendit siirtyvät uuteen järjestelmään.

Tutkimusapurahat

Hakujärjestelmään pääset tästä (haku auki 1.-30.4.2019)
Ohje täyttämiseen
Malli tutkimuspaikan sitoumuksesta yleiskustannuslisän hakemiseen (kokovuotinen tai osittainen henkilökohtainen tutkimusapuraha).

Koulutusstipendit

Stipendit osaamisen kehittämiseen:
Hakujärjestelmään pääset tästä (haku auki 1.-30.4.2019)

Gradustipendit:
Gradustipendien haussa on tekninen katkos 10.4.-31.5.2019. Haku aukeaa jälleen kesäkuun alussa uudessa järjestelmässä.

Opiskelijoiden ulkomaanmatkastipendit:
Hakujärjestelmään pääset tästä (haku auki 1.-30.4.2019)

Tietosuoja

Sovellettavan tietosuojalainsäädännön mukainen rekisterinpitäjä on Agronomiliitto ry. Oiva Kuusisto Säätiö sr, Henkik ja Ellen Tornbergin Säätiö sr, Agronomiliiton tiede- ja tutkimussäätiö sr sekä Agronomiliiton jäsenyhdistykset toimivat yhteisrekisterinpitäjinä. Tutustu tietosuojaselosteeseen tästä linkistä.