Hyvinvointivalmennusta jäsenpalveluna

Agronomiliitto tarjoaa vuoden 2024 alusta jäsenilleen mahdollisuuden henkilökohtaiseen hyvinvointivalmennukseen. Jäsenet voivat varata aikoja Agronomiliiton verkkosivuilta ajanvarausjärjestelmän kautta.

Agronomiliitto tarjoaa jäsenilleen vuoden alusta jäsenpalveluna henkilökohtaista hyvinvointivalmennusta. Voit käsitellä hyvinvointivalmennuksessa esimerkiksi seuraavia teemoja:

• Tuki arjen hallintaan ja työssä / opinnoissa jaksamiseen
  • Palautuminen
  • Ennakointi hyvinvoinnin näkökulmasta
  • Kuormittavassa tilanteessa hyvinvoinnin edistäminen
  • Erilaiset työkyvyn haasteet
  • Töihin paluu sairausloman jälkeen
  • Työssäjaksamisen edistäminen
  • Työkykyneuvotteluun valmistautuminen
  • Työkyvyn ja työn yhteensovittaminen

Palvelu toteutetaan yhteistyössä kumppanimme Työkykyvalmennus Futuurin kanssa ja sinut kohtaavat Futuurin ammattitaitoiset uravalmentajat.

Jokaisella jäsenellä on oikeus varata vapaasti hyvinvointivalmennusta 2 tunnin edestä vuodessa. Hyvinvointivalmennus toteutetaan puhelimitse tai Teams-etäyhteydellä ja voit varata aikoja ajanvarausjärjestelmän kautta. Hyvinvointivalmennus on maksutonta jäsenille.

Lue lisää palvelusta ja varaa aika: Hyvinvointivalmennus

Muista myös jäsenpalvelumme uravalmennus

Liiton jäsenenä sinun on mahdollista saada henkilökohtaista uravalmennusta erilaisissa työelämän tilanteissa sekä tukea työnhakuun ja urasuunnitteluun liittyvissä asioissa. Lisäksi kommentoimme työnhakuasiakirjoja: CV:itä, hakemuskirjeitä niiden kehittämiseksi sekä sparraamme LinkedInin käytössä. Myös Uravalmennus toteutetaan yhteistyössä Työkykyvalmennus Futuurin kanssa ja voit varata vapaasti uravalmennusta 2 tunnin edestä vuodessa.

Lue lisää palvelusta: Uravalmennus

Lisätietoja: