Hyvää joulua ja toimiston vuodenvaihteen aukiolojat

Toivotamme jäsenistöllemme ja yhteistyökumppaneillemme hyvää joulua ja onnellista vuodenvaihdetta!

Agronomiliitto palvelee jäseniään joulun ja vuodenvaihteen aikaan seuraavasti:

Agronomiliiton toimisto on suljettuna 22.12.2023−1.1.2024.

Työ- ja virkasuhdeneuvonta: Asianajotoimisto Aika Oy palvelee Agronomiliiton jäseniä sekä yksityisen että julkisen sektorin työ- ja virkasuhdeneuvonnassa arkisin klo 10-16. Aikan toimiston puhelinnumero on 010 8411 000 ja sähköpostiosoite info@aikalaki.fi. Palvelua käyttäessäsi sinun tulee ilmoittaa Agronomiliiton jäsennumerosi. Asianajotoimisto Aika ei anna palkkaneuvontaa. Joulutauon aikana jäsenten käytössä ovat palkkatilastot, jotka löytyvät jäsensivustolta.

Urapalvelut: Urapalveluiden ajanvaraus toimii normaaliin tapaan myös joulunaikaan. Ohjeet urapalveluihin hakeutumiseen löytyvät TÄÄLTÄ>>

Toivotamme jäsenillemme hyvää joulua ja onnea vuodelle 2024!