Agronomiliiton kesäajan päivystykset

Palvelemme jäseniämme myös kesällä.

Palvelemme 26.6.-28.7. lyhennetyllä aukiololla klo 10-14 ja kokonaan toimisto on kiinni 10.-21.7. Kesäaikana meidät tavoittaa varmimmin puhelimitse, 09 2511 160. Mikäli haluat asioida toimistolla, sovithan tapaamisesta sähköpostitse toimisto@agronomiliitto.fi.

• Työ- ja virkasuhdeneuvonnan kysymyksiin vastaavat 26.6.—4.8. Asianajotoimisto Aikan juristit sähköpostitse info@aikalaki.fi ja puhelimitse 010 8411 000 arkisin klo 10—16. HUOM: Asianajotoimisto Aikan palvelua käyttäessäsi sinun tulee kertoa, että olet Agronomiliiton jäsen ja ilmoittaa jäsennumerosi. Asianajotoimisto Aika Oy ei anna palkkaneuvontaa. Kesäaikaan palkkaneuvonnan paras tuki ovat Agronomiliiton verkkosivuilta löytyvät palkkatilastot.
  • Henkilökohtaista uravalmennusta ja työnhakuasiakirjojen kommentointia on saatavilla kesän ajan normaalisti verkkosivuilta löytyvän ajanvarauksen kautta.