Agronomiliiton strategia 2024

Agronomiliiton valtuusto hyväksyi kokouksessaan 23.4.2021 liiton strategiapäivityksen kuluvalle valtuustokaudelle 2021–2024.

Strategiatyöhön lähdettiin alkuvuodesta jäsenkyselyn muodossa, jonka avulla keräsimme tietoa ajankohtaisista, jäsenistöämme koskevista asioista. Tuloksia hyödynnettiin strategiaa päivitettäessä. Kiitokset kuuluvat jäsenillemme runsaista vastauksistanne!

Toimimme edelleen arvojemme mukaisesti, joita ovat avoimuus, oikeudenmukaisuus, vastuullisuus ja yhteistyökykyisyys. Yhteinen visiomme ja toimintamme tavoite on hyvinvoivat ja menestyvät jäsenet. Tämän tavoitteen saavuttamiseksi lupaamme jäsenillemme, että olemme mukana muuttuvassa työelämässä, kehitämme reilumpaa työelämää ja edistämme alojemme arvostusta, kestävää kehitystä ja jäsentemme menestystä työmarkkinoilla. Lisäksi mahdollistamme jäsentemme yhteisöllisyyttä ja verkostoitumista.

Varsinainen työ alkaa kuitenkin vasta strategian laatimisen jälkeen, jolloin se viedään käytännön toimiksi vuosittaisten toimintasuunnitelmien muodossa. On huomattava, että haluamme tukeutua edelleen jäseniimme ja siksi toivomme Agronomiliitossa jatkuvaa palautetta ja yhteistyötä teiltä, hyvät jäsenemme.

Löydät strategiamme kokonaisuudessaan verkkosivuiltamme TÄÄLTÄ>>
Myös seuraavassa, kesäkuussa ilmestyvässä Alimentassa on artikkeli aiheesta tarkempaa tutustumista varten.

Ilkka Pekkala
toiminnanjohtaja