Opettajan työn muutos - työpaja ja virtuaalifasilitointivalmennus

26.5.2021 12:30 – 16:00

Opettajan työn muutos -työpaja ja virtuaalifasilitointivalmennus keskiviikkona 26.5.2021 klo 12.30–16.00

Tervetuloa tapaamaan kollegoita yhteisten keskustelujen äärelle ja kehittämään osaamista virtuaalifasilitointivalmennuksessa!

Agronomiliiton opettajavaliokunta järjestää opettajajäsenille työpajan ja virtuaalifasilitointivalmennuksen keskiviikkona 26.5.2021 klo 12.30–16.

Tilaisuuden työpajassa pureudutaan opettajille ajankohtaisiin ja työssä havaittuihin muutosilmiöihin virtuaalifasilitoinnin menetelmiä hyödyntäen. Työpajan ja sitä seuraavan fasilitointivalmennuksen oppeja ja kokemuksia hyödyntämällä, saat jatkossa myös omiin virtuaalitilaisuuksiin enemmän vuorovaikutusta ja parempia lopputuloksia. Tarkoitus on oppia tekemällä. Valmennuksessa on mukana sopivia annoksia teoriaa käytännön ratkaisujen ymmärtämiseksi. Valmennuksen onnistumisesta vastaa Grape Peoplen valmentaja-virtuaalifasilitaattori Miikka Penttinen.

Ajankohta: ke 26.5.2021 klo 12.30–16.00 Zoomissa

Kohderyhmä: Agronomiliiton opetusalalla työskentelevät jäsenet (pl. yliopistosektori).

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittaudu mukaan tällä lomakkeella

Mukaan mahtuu 25 opettajajäsentä, joten ilmoittaudu heti mukaan! Tilaisuus on maksuton. Ilmoittautuminen päättyy paikkojen täytyttyä, kuitenkin viimeistään 20.5.

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 80 euron maksun.

Tervetuloa mukaan!