Opettajan työn muutos - työpaja ja virtuaalifasilitointivalmennus

26.5.2021 12:30 – 16:00

Opettajan työn muutos -työpaja ja virtuaalifasilitointivalmennus keskiviikkona 26.5.2021 klo 12.30–16.00

Tervetuloa tapaamaan kollegoita yhteisten keskustelujen äärelle ja kehittämään osaamista virtuaalifasilitointivalmennuksessa!

Agronomiliiton opettajavaliokunta järjestää opettajajäsenille työpajan ja virtuaalifasilitointivalmennuksen keskiviikkona 26.5.2021 klo 12.30–16.

Tilaisuuden työpajassa pureudutaan opettajille ajankohtaisiin ja työssä havaittuihin muutosilmiöihin virtuaalifasilitoinnin menetelmiä hyödyntäen. Työpajan ja sitä seuraavan fasilitointivalmennuksen oppeja ja kokemuksia hyödyntämällä, saat jatkossa myös omiin virtuaalitilaisuuksiin enemmän vuorovaikutusta ja parempia lopputuloksia. Tarkoitus on oppia tekemällä. Valmennuksessa on mukana sopivia annoksia teoriaa käytännön ratkaisujen ymmärtämiseksi. Valmennuksen onnistumisesta vastaa Grape Peoplen valmentaja-virtuaalifasilitaattori Miikka Penttinen.

Ajankohta: ke 26.5.2021 klo 12.30–16.00 Zoomissa

Kohderyhmä: Agronomiliiton opetusalalla työskentelevät jäsenet (pl. yliopistosektori).

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittautuminen tilaisuuteen on päättynyt. Voit tiedustella peruutuspaikkoja jäsenpalvelupäällikkö Suvi Huttuselta (etunimi.sukunimi@agronomiliitto.fi)

Olemme lähettäneet ilmoittautuneille sähköpostitse osallistumisohjeet perjantaina 21.5. Tilaisuus on maksuton.

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 80 euron maksun.

Tervetuloa mukaan!