Aktorivalmennus alkaa 4.9.2018 - ilmoittaudu 31.8. mennessä

4.9.2018 00:00

Hei nuori osaaja! Tule mukaan Aktorivalmennukseen!

Mentorointia uudella twistillä!

Olemme rakentaneet uudenlaisen mentorointiohjelman, joka tukeutuu verkkovalmennusten kokonaisuuteen. Kokonaisuuden ensimmäinen osa, Aktorivalmennus, ohjaa sinut selventämään omat tavoitteesi mentoroinnille, etsimään itsellesi mentori ja aloittamaan antoisa mentorointiprosessi. Tukenasi on verkkoaineiston lisäksi Agronomiliiton uravalmentaja.

Aktorivalmennuksen päätyttyä sinä ja tuore mentorisi voitte aloittaa oman mentorointinne PopUp Mentorointi -verkkovalmennuksen tuella.

Mentorointi antaa vastauksia kysymyksiisi

• Kun mietit seuraavaa askelta urallasi
  • Haluat selvittää, missä tehtävissä voit käyttää osaamistasi
  • Pohdit työn ja perheen yhteensovittamista
  • Haluat kasvattaa verkostojasi
  • Haluaisit siirtyä esimieheksi

Ilmoittaudu Aktorivalmennukseen!

Aktorivalmennus pyörähtää käyntiin verkossa maanantaina 4.9.2018 ja se sisältää viisi osiota, joista ensimmäinen avautuu, kun kirjaudut alustalle. Seuraavat osat ilmestyvät käyttöösi maanantaisin. Saat tiedon uuden osan avautumisesta sähköpostiisi. Valmennus päättyy syyskuun lopussa, joten pääsette mentorisi kanssa hyvin alkuun vielä syksyn aikana.

Lue lisää tai lisätietoja saat myös Heidi Hännikäiseltä urapalvelut@agronomiliitto.fi

Ilmoittaudu Aktorivalmennukseen 31.8. mennessä oheisella lomakkeella. Saat kirjautumisohjeet verkkoalustalle sähköpostitse ilmoittautumisesi jälkeen.