Mentorointi: tukena verkkovalmennus

Mentorointia uudella twistillä!

Mentoroinnin tueksi on rakennettu verkkovalmennusten kokonaisuus, joka alkaa Aktorivalmennuksella ja jatkuu aktorin ja mentorin yhteisellä PopUp-mentorointivalmennuksella.

Aktorivalmennus kestää kuukauden ja sen päätteeksi sinä ja tuore mentorisi voitte aloittaa oman mentorointinne PopUp Mentorointi -verkkovalmennuksen tuella. Tukenasi on verkkoaineiston lisäksi oman liittosi uravalmentajat.

Mentorointi antaa vastauksia kysymyksiisi

• Kun mietit seuraavaa askelta urallasi
  • Haluat selvittää, missä tehtävissä voit käyttää osaamistasi
  • Pohdit työn ja perheen yhteensovittamista
  • Haluat kasvattaa verkostojasi
  • Haluaisit siirtyä esimieheksi

Tule mukaan Aktorivalmennukseen!

Aktorivalmennus on mentorointiprosessin ensimmäinen osa, joka toteutetaan verkossa. Valmennuksen aikana saat keinot selventää omat tavoitteesi mentoroinnille, etsiä itsellesi mentori ja aloittaa antoisa mentorointiprosessi.

Valmennus sisältää viisi osiota, joista ensimmäinen avautuu, kun kirjaudut alustalle. Seuraavat osat ilmestyvät käyttöösi maanantaisin. Saat tiedon uuden osan avautumisesta sähköpostiisi. Valmennus päättyy toukokuun alussa, joten pääsette mentorisi kanssa hyvin alkuun ennen kesää.

PopUp-mentorointi

PopUp-mentorointin -verkkovalmennuksessa sinä ja mentorisi saatte kaiken mentoroinnissa tarvittavan perustiedon ensimmäisen kuukauden aikana. Sen jälkeen saatte uusia ideoita ja vinkkejä noin kahden kuukauden välein. Mentoroinnin päättämiseen liittyvät ohjeet tulevat kahdeksan kuukauden päästä. Voitte toki jatkaa mentorointia täyden vuoden halutessanne.

Työskentele miten haluat

Voit osallistua valmennuksiin sinulle sopivaan aikaan, missä haluat. Tarvitset vain päätelaitteen ja verkkoyhteyden. Valmennukset toimivat myös mobiilisti. Valmennukset toteuttaa yhteistyössä Agronomiliitto, Insinööriliitto, Loimu, Suomen Ekonomit ja Tekniikan Akateemiset TEK.

Lisätietoa urapalvelut@agronomiliitto.fi.