Yrittäjien ja itsensätyöllistäjien edunvalvonta tehostuu

Kutsu tiedotustilaisuuteen tiistaina 26.4. kello 10.30

Akava tehostaa yrittäjien ja itsensätyöllistäjien edunvalvontaa

Akava ja sen liitot - mukaanlukien Agronomiliitto -  tehostavat aivan uudella tavalla yrittäjien ja itsensätyöllistäjien edunvalvontaa. Korkea-asteen suorittaneiden itsensätyöllistäjien määrä on lähes kaksinkertaistunut 2000-luvun alusta ja heidän määränsä kasvaa edelleen. Tervetuloa kuulemaan, kuinka Akava parantaa niin sanottujen pilvityötä tekevien edunvalvontaa ja asemaa työmarkkinoilla.

Uudistusta esittelevät Akavan puheenjohtaja Sture Fjäder, Akavan Erityisalojen toiminnanjohtaja Salla Luomanmäki sekä Kuntoutusalan Asiantuntijoiden puheenjohtaja Tiina Mäkinen.

Tiedotustilaisuus järjestetään Akavan Pop Up -tilassa tiistaina 26.4. kello 10.30–11.20 osoitteessa Unioninkatu 25.

Tilaisuudessa on kuohuviini- munkki- ja simatarjoilu.

Olet lämpimästi tervetullut!

Lisätiedot:

Akavan viestintäjohtaja Marjo Ollikainen, puh. 050 5914 818, marjo.ollikainen@akava.fi