Vuoden vaikuttaja 2018 – Etsintäkuulutus

Toivomme Agronomiliiton jäseniltä ehdotuksia henkilöistä, jotka ovat mielestänne toiminnallaan ansainneet Vuoden vaikuttaja 2018 -tunnustuksen!

Agronomiliitto on valinnut jäsentensä keskuudesta Vuoden vaikuttajan (aiemmin Vuoden agronomi/maisteri) vuodesta 1988 lähtien.

Vuoden vaikuttaja -tunnustus annetaan henkilölle, joka on vaikuttanut myönteisesti ruoka-alan kehitykseen tai näkyvyyteen sekä muutoinkin toiminut kannustavana esimerkkinä muille.

Nyt toivomme Agronomiliiton jäseniltä ehdotuksia henkilöistä, jotka ovat mielestänne toiminnallaan ansainneet Vuoden vaikuttaja 2018 -tunnustuksen!

Vastaanotamme ehdotuksia maanantaihin 20.8. asti.

Tee ehdotuksesi Vuoden vaikuttajaksi sähköisen lomakkeen kautta, joka löytyy nettiosoitteesta:

Voit tehdä ehdotuksesi myös sähköpostitse toimisto@agronomiliitto.fi

Mainitse viestissä ehdokkaasi nimi sekä perustelut ehdotuksellesi. Voit tehdä ehdotuksen nimelläsi tai anonyymisti. Mikäli haluat osallistua palkinnon arvontaan, mainitse oma nimesi sekä yhteystietosi. Emme julkaise ehdotusten tekijöiden nimiä.

Ehdotuksen tehneiden jäsenten kesken arvotaan 50 euron arvoinen ruokalahjakortti.
Arvonnan voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Agronomiliiton hallitus tekee päätöksen Vuoden vaikuttaja 2017 -tunnustuksen saajasta syyskuun puolivälissä. Päätöstä tehtäessä huomioidaan sekä jäsenistöltä tulleet, että muilla tavoin esiin nousseet henkilöehdotukset.