Vastaa vuoden 2019 Työmarkkinatutkimukseen

Vuosittainen Agronomiliiton työmarkkinatutkimus käynnistyy jälleen. Saat torstaina 7.11. sähköpostiisi Taloustutkimuksen lähettämän viestin ja linkin kyselyyn. Avaa linkki ja vastaa!

Tänä vuonna työmarkkinatutkimus uudistuu siten, että palkansaajajäsenten tutkimukseen on yhdistetty aiemmin erillisenä tehty opiskelijatutkimus. Kysely sisältää kohdennettuja kysymyksiä eri palkansaajaryhmille, työttömille työnhakijoille ja opiskelijoille.

Ota vastaamista varten esiin lokakuun 2019 palkkakuitti sekä opiskelijoiden kohdalla myös opintosuorituslomake.

Työmarkkinatutkimuksella kerätään tärkeää, jäsentemme edunvalvonnassa ja mm. palkkaneuvonnassa hyödynnettävää tietoa. Luotettavan tutkimustiedon edellytyksenä on, että mahdollisimman moni vastaa kyselyyn. Lahjoitamme jokaisesta vastauksesta euron ilmastotutkimukseen tai hyväntekeväisyyteen.

Työmarkkinatutkimuksen tulokset ovat jäsenten hyödynnettävissä. Ne julkaistaan liiton verkkosivuilla ja viestitään Alimenta-lehdessä.