Vastaa Agronomiliiton työmarkkinatutkimukseen 1.12. mennessä

Yhteistyökumppanimme Aula Research Oy on lähettänyt kaikille Agronomiliiton palkansaaja- ja opiskelijajäsenille henkilökohtaisen linkin työmarkkinatutkimuksen 2023 kyselylomakkeeseen. Kyselyyn voi vastata 2.11.-1.12.2023 välisenä aikana.

Työmarkkinatutkimuksen tuloksia hyödynnetään muun muassa palkkasuosituksissa, palkka- ja työsuhdeneuvonnassa sekä neuvoteltaessa työehdoista työnantajan edustajien kanssa. Mitä useamman vastauksen saamme, sitä kattavampi tieto meillä on käytössämme, sinunkin eduksesi. Käytäthän siis hetken aikaasi tutkimukseen vastaamiseen. Aikaa vastaaminen vie vain noin 10 minuuttia.

Vastaamista helpottaa, jos varaat esille palkkatietosi ja työaikakirjanpitosi lokakuulta 2023. Jos näitä tietoja ei ole käytettävissä, voit ilmoittaa palkkasi niin tarkasti kuin muistat. Älä jätä vastaamatta siksi, ettet esim. muista palkkaasi tarkalleen.

Toivomme, että vastaat mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 1.12.2023. Vastaajien kesken arvotaan 4 kappaletta 50 euron arvoista ruokalahjakorttia. Arvontaan osallistuvat ohjautuvat vastaamisen jälkeen erilliseen kyselyyn yhteystietojen jättämistä varten.

Selvityksen toteuttaa tutkimusyritys Aula Research Oy. Aula Research käsittelee kaikki vastaukset luottamuksellisesti, eikä vastauksia raportoida nimitasolla.

Lisätietoa tutkimuksesta antavat:

Lisätietoa Agronomiliitolta: Outi Parikka, outi.parikka@agronomiliitto.fi