Työmarkkinatutkimus 2020 käynnistyy

Agronomiliiton vuosittainen työmarkkinatutkimus on jälleen ajankohtainen.

Yhteistyökumppanimme Taloustutkimus Oy lähettää torstaina 5.11. sähköpostilla kaikille palkansaajajäsenille henkilökohtaisen linkin työmarkkinatutkimuksen kyselylomakkeeseen.

Tutkimuksen tuloksia hyödynnetään muun muassa palkkasuosituksissa, palkka- ja työsuhdeneuvonnassa sekä neuvoteltaessa työehdoista työnantajan edustajien kanssa. Mitä useamman vastauksen saamme, sitä kattavampi tieto meillä on käytössämme, sinunkin eduksesi! Käytäthän siis hetken (arviolta 5-10 minuuttia) ajastasi tutkimukseen vastaamiseen!

Vastaamista helpottaa, jos varaat esille palkkatietosi ja työaikakirjanpitosi lokakuulta 2020. Jos näitä tietoja ei ole käytettävissä, voit ilmoittaa palkkasi niin tarkasti kuin muistat - älä jätä vastaamatta siksi, ettet esim. muista palkkaasi tarkalleen.

Toivomme, että vastaat mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 6.12.2020.

SUURKIITOS AJASTASI!

Lisätietoa tutkimuksesta antavat:

Agronomiliitto ry, Outi Parikka, outi.parikka@agronomiliitto.fi

Taloustutkimus Oy, tutkimuspäällikkö Hanna-Leena Heinosaari, hanna-leena.heinosaari@taloustutkimus.fi