Sture Fjäder jatkaa Akavan puheenjohtajana

Akavan liittokokous valitsi Sture Fjäderin Akavan puheenjohtajaksi äänin 578–292.

Fjäder on toiminut Akavan puheenjohtajana vuodesta 2011 alkaen. Toisena ehdokkaana Akavan puheenjohtajaksi oli Yhteiskunta-alan korkeakoulutetut YKAn palvelujohtaja Maria Teikari. Liittokokous pidettiin 25. elokuuta Helsingissä ja siinä olivat edustettuina 33 Akavan jäsenliittoa.

Lue lisää Akavan verkkosivuilta TÄÄLTÄ.

Agronomiliitto onnittelee

Agronomiliitto onnittelee Sture Fjäderiä valinnan johdosta.

Agronomiliiton hallitus asettui tukemaan Sture Fjäderin uudelleenvalintaa keskusteltuaan kokouksessaan molempien erinomaisten puheenjohtajakanditaattien vaalikamppailun aikana esiintuomista näkemyksistä. Sture Fjäder on aiemmilla toimillaan Akavan puheenjohtajana tukenut  Agronomiliitolle tärkeitä teemoja mm. suomalaisella ruokasektorilla.