Ravitsemusterapeuttien yhdistys hakee toiminnanjohtajaa

Agronomiliiton jäsenydistys Ravitsemusterapeuttien yhdistys ry hakee uutta toiminnanjohtajaa vakituiseen työsuhteeseen nykyisen toiminnanjohtajan siirtyessä toisiin työtehtäviin.

Ravitsemusterapeuttien yhdistys ry (RTY) on Agronomiliiton koulutusalayhdistys. RTY:n jäsenet ovat ravitsemustieteen asiantuntijoita, jotka työskentelevät laaja-alaisesti ravitsemuksen parissa.

Tutustu yhdistykseen: www.rty.fi

Toiminnanjohtajan vastuualueeseen kuuluu yhdistyksen operatiivinen toiminta, ensisijaisesti

• yhdistyksen toiminnan aktiivinen johtaminen ja kehittäminen vastaamaan ravitsemusalan ajankohtaisiin haasteisiin
  • RTY:n taloudesta vastaaminen yhteistyössä hallituksen kanssa
  • toiminta RTY:n omistaman yrityksen, Dieettimedia Oy:n kanssa
  • yhdistyksen monikanavainen sisäinen ja ulkoinen viestintä
  • jäsenlehdestä vastaaminen ja sisällön tuotto: päätoimittajan ja toimitussihteerin tehtävät
  • koulutussuunnittelu ja -koordinointi
  • yhteistyö jäsenistön, työryhmien ja sidosryhmien kanssa
  • yhteistyö Agronomiliiton kanssa: kumppanuus liiton edunvalvonnassa.

Tehtävän menestyksellinen hoito edellyttää

• ylempää korkeakoulututkintoa
  • erinomaisia viestintä-, verkostoitumis- ja yhteistyötaitoja
  • itsenäistä ja vastuullista työotetta
  • hyvää organisointikykyä ja joustavuutta

Laskemme eduksi ravitsemus- ja terveydenhuoltosektorin toiminnan tuntemisen sekä kokemuksen järjestö- ja viestintätehtävistä.

Tarjoamme

• monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkokonaisuuden ravitsemusalan ytimessä
  • mahdollisuuden vahvistaa vetovoimaisen ja ajankohtaisen ravitsemusalan tunnettavuutta ja asemaa
  • työsuhde-etuina lounas- ja liikunta-/kulttuurisetelit

Toimitilat sijaitsevat Helsingin keskustassa Agronomiliiton toimiston yhteydessä, työssä on mahdollisuus osittaiseen etätyöhön. Kirjalliset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pyydetään lähettämään 27.3.2022 mennessä sähköpostiosoitteeseen rty@rty.fi, viestikentän otsikoksi "Hakemus".

Työtehtävä alkaa sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa: toiminnanjohtaja Leena Rechardt, to 17.3. klo 12-13 ja ke 23.3. klo 12-13, puh. 050 4387 860.