Päivystyspuhelin palvelee kaupan alan jäseniä liittyen työtaistelutoimenpiteisiin

YTN aloittaa kaupan alalla painostustoimet toukokuussa. Kaikki painostustoimet ja työnseisaukset koskevat erikseen ilmoitetuissa yrityksissä ylempiä toimihenkilöitä, jotka eivät ole PAMin työehtosopimuksen piirissä. Toimenpiteet eivät koske työterveyshuollossa työskenteleviä.

Kaupan alan jäsenille on avattu 11.4. päivystyspuhelin, joka palvelee alalla työskenteleviä YTN-liittojen, kuten esim. Agronomiliiton, jäseniä numerossa 040 3523 671:

• viikoilla 15-17 päivystyspuhelin arkisin klo 8-20, viikonloppuisin ja pyhäpäivinä klo 10-14
  • 30.4. kello 18.00 jälkeen päivystys avoinna 24/7 kaikkina viikonpäivinä 8.5. saakka

Sähköpostitse yhteydenotot voi lähettää osoitteeseen kauppa(at)ytn.fi.

Ajantasaista infoa tilanteesta löytyy YTN:n sivuilta sekä kaupan alan FB-sivuilta: www.facebook.com/ylemmattoimihenkilot

Alan jäsenille lähetämme myös uutiskirjeitä, joten huolehdithan, että työpaikka- ja yhteystietosi ovat ajan tasalla oman liittosi jäsenrekisterissä!