ETM Mary Petri Agronomiliiton viestintäpäälliköksi

Elintarviketieteiden maisteri, ravitsemustieteilijä Mary Petri aloitti Agronomiliiton viestintäpäällikön sijaisena.

Mary Petri vastaa Agronomiliiton jäsenviestinnästä sekä ulkoisesta viestinnästä heinäkuun alusta lähtien. Hän toimittaa Alimenta-lehteä sekä vastaa liiton verkkosivuista. Hänen työtehtäviinsä kuuluu myös markkinointia sekä jäsenhankintaa. Mary toimii myös YTN elintarvikealan viestintätukena.

Maryn tavoittaa 8.6. lähtien sähköisesti mary.petri (a) agronomiliitto.fi sekä twitteristä @marypetri1. Puhelinnumero heinäkuusta alkaen on 09 2511 1643 sekä matkapuhelin 040 901 1643.

Maryllä on pitkä kokemus elintarvikealasta Valiolla, jossa hän on työskennellyt erilaisissa tehtävissä muun muassa markkinoinnin ja brändien parissa, tuotepäällikkönä sekä ravitsemusasiantuntijana.