Anniina Lehto jäsenpalvelupäällikön sijaiseksi

MMM, agronomi Anniina Lehto on valittu jäsenpalvelupäällikkö Sini Kokkolan perhevapaan sijaiseksi.

Anniina on aloittanut uuteen työhönsä perehtymisen 8.3.

Koulutukseltaan Anniina on vuonna 2020 valmistunut MMM, agronomi (puutarhatiede) ja lisäksi hän on humanististen tieteiden kandidaatti (englannin kieli ja kulttuuri). Työkseen hän on toiminut aiemmin mm. tutkimusavustajana sekä puutarha-alan käytännön tehtävissä.

Anniina vastaa tehtävässään Agronomiliiton opiskelija-asioista ja vastavalmistuneiden palveluista sekä toimii jäsenyhdistysten yhteyshenkilönä. Lisäksi hän vastaa mm. Agronomiliiton mentor-toiminnasta.

Anniinan tavoittaa sähköpostitse osoitteella anniina.lehto@agronomiliitto.fi ja opiskelija-asioissa myös opiskelijat@agronomiliitto.fi . Anniina vastaa 25.3. alkaen Sinin nykyisiin puhelinnumeroihin (09) 2511 1645 ja 040 901 1645.

Toivotamme Anniina Lehdon tervetulleeksi jäsenpalvelupäällikön sijaiseksi. Uskon, että Anniina tuo paljon mukanaan aikaisemmista työpaikoistaan saamaansa kokemusta etenkin jäsenpalvelun saralle. Toisaalta vastavalmistuneena MMM agronomina hänellä on varmasti opiskelijoiden tarpeet tuoreena mielessään”, toteaa toiminnanjohtaja Ilkka Pekkala.