Agronomiliiton toiminnanjohtaja vaihtuu

Agronomiliiton toiminnanjohtaja vaihtuu, kun tehtävän nykyinen haltija MMM, agr. Ilkka Pekkala siirtyy pois liiton operatiivisista tehtävistä maanantaina 29.8.2022. Hän jatkaa kuitenkin Agronomitalon peruskunnostushankkeen parissa marraskuulle 2022.

”Kiitän toiminnanjohtaja Ilkka Pekkalaa hänen tekemästään työstä Agronomiliiton ja sen läheisten säätiöiden hyväksi, Agronomitalon mittavassa peruskunnostushankkeessa sekä haastavassa työelämän murroksessa, jonka keskeinen vauhdittaja on ollut Covid-19-pandemia ”, toteaa Agronomiliiton hallituksen puheenjohtaja MMM, agr. Jyrki Isotalo.

”Näen Agronomiliiton tärkeänä osana suomalaista ruokaketjua kokoamassa yhteen akateemisia osaajia ja tarjoamassa heille ammattitaitoisia jäsenpalveluja. Itselleni nämä vuodet ovat olleet merkityksellisiä toimiessani ruoka-alan näköalapaikalla akavalaisessa ja perinteikkäässä ammattijärjestössämme. Suomalaisen ruokaketjun merkitys ymmärretään yhteiskunnassamme aiempaa paremmin ja muun muassa huoltovarmuus on yhä korostuneemmin esillä. Agronomiliitolla ja agronomiliittolaisilla on tässä yhteiskunnalle paljon annettavaa”, Ilkka Pekkala linjaa.

Agronomiliitto aloittaa uuden toiminnanjohtajan rekrytoinnin. Toiminnanjohtajan tehtävät hoidetaan siirtymäkautena tilapäisjärjestelyin. Siirtymäkaudella Agronomiliiton hallituksen puheenjohtaja Jyrki Isotalo työskentelee liitossa osa-aikaisesti.

Lisätietoja:
Agronomiliiton hallituksen puheenjohtaja Jyrki Isotalo p. 029 4602611, jyrki.isotalo@hotmail.com