Agronomiliiton strategiatyö: Jäsenkysely käynnissä

Agronomiliitto on käynnistänyt tammikuussa 2021 strategiatyön, jonka tarkoituksena on päivittää liiton strategia vuosille 2021–2024.

Nyt strategiatyön alussa toteutamme jäsenkyselyn, jonka tulokset toimivat työn kannalta tärkeänä lähtökohtana. Meille on erittäin arvokasta kuulla jäsenistömme näkemyksiä ja toivomme, että löydät aikaa vastata kyselyyn.

Kyselyssä pyydämme sinua arvioimaan liiton jäsenlupauksia ja liiton nykytilaa sekä pohtimaan alan toimintaympäristön muutosta ja liiton roolia tulevaisuudessa

Kyselyn toteutus

Jäsenkysely toteutetaan Howspace-alustalla.

Kaikille liiton jäsenille, joilla on jäsenrekisterissämme toimiva sähköpostiosoite, on toimitettu sähköpostiviestinä henkilökohtainen linkki, jota klikkaamalla pääsee suoraan Howspace-työtilaan ja kyselyyn. Sähköposti on tullut osoitteesta howspace@in.howspace.com lähettäjältä Ilkka Pekkala (via Agronomiliiton strategia 2021). Mikäli sähköpostia ei heti löydy, tarkasta myös roskapostit ja Muut-kansio, viesti saattaa jäädä sinne.

Klikkaa linkkiä ja käy vastaamassa kysymyksiin. Kysely suljetaan 31.1.2021 klo 23.59. Varaathan kyselyyn vastaamiseen noin 1520 minuuttia aikaa, jotta ehdit pohtia vastauksia rauhassa. Voit myös vastata kysymyksiin useammassa erässä.  Vastaukset raportoidaan luottamuksellisesti ja anonyymisti. Kysymyksiin ei ole olemassa oikeita tai vääriä vastauksia.

Mikäli et löydä Howspace-linkin sisältävää viestiä sähköpostistasi tai sinulla on muuta kysyttävää jäsenkyselyyn liittyen, olethan yhteydessä Agronomiliiton toimistoon  toimisto@agronomiliitto.fi .