Agronomiliiton hallituksen puheenjohtajaksi Ilmari Halinen

Agronomiliiton valtuusto valitsi kokouksessaan 30.11. hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi M.Sc. agronomi Ilmari Halisen kaudelle 2018-2020.

Puheenjohtajan tehtävään oli kaksi ehdokasta: M.Sc. agronomi Ilmari Halinen sekä MMM agronomi Teppo Raininko. Ehdokkaat esittäytyivät ja valtuuston jäsenet esittivät heille kysymyksiä liittyen puheenjohtajan tehtävään ja liiton kehittämiseen. Keskustelun jälkeen suoritettiin äänestys, jonka tuloksena Ilmari Halinen tuli valituksi äänin 13 -11.

M.Sc. agronomi Ilmari Halinen toimi Agronomiliiton valtuuston puheenjohtajana vuosina 2009-2016. Hän on työskennellyt uransa aikana lukuisissa elinkeinoelämän työtehtävissä sekä Suomessa että pitkään myös ulkomailla ja omaa yli 20 vuoden liikkeenjohtokokemuksen. Tällä hetkellä Halinen toimii konsultti- ja media-alan yrittäjänä.

Valtuusto valitsi kokouksessaan Agronomiliiton hallituksen vuodelle 2018.  Puheenjohtaja Halisen ohella hallituksen uusiksi jäseniksi valittiin MMM agronomi Sanna Nokka sekä opiskelijajäsen Merituuli Hannonen. Hallituksessa jatkavat varapuheenjohtaja ETM Raija Saarela sekä ETM Jaana Martikainen, MMM agronomi Veli-Pekka Reskola ja dosentti MMT agronomi Mervi Seppänen.