Yritystoiminnan aloittamiseen liittyvä juridiikka -webinaari

19.11.2019 10:00 – 11:00 Webinaari antaa käytännönläheisiä vinkkejä yritystoiminnan aloittamiseen liittyvästä juridiikasta. Järjestäjänä ovat Ekonomit, TEK, Fondia.

Oletko harkitsemassa yritystoiminnan aloittamista? Suunnitteletko yhtiön perustamista vai aiotko harjoittaa liiketoimintaa toiminimellä? Ehkä olet jo perustanut yrityksen?

Aloittavalla yrittäjällä on paljon muistettavaa. Tässä maksuttomassa webinaarissa annetaan neuvoja yrittäjyyden alkutaipaleelle. Koulutuksesta saat käytännönläheisiä vinkkejä yritystoiminnan aloittamiseen liittyvästä juridiikasta.

Koulutus on suunnattu jäsenille, joille yritystoiminnan aloittaminen ja yrityksen alkutaipaleen juridiikkaan liittyvät asiat ovat ajankohtaisia.

Kouluttajana toimii monipuolinen liikejuridiikan ammattilainen Fondian Senior Legal Counsel Tuija Näräkkä, jolla on yli 15 vuoden työkokemus niin yritysten sisäisenä lakimiehenä kuin ulkoisena neuvonantajana.

ILMOITTAUTUMINEN

Lisätiedot ja ilmoittautumiset Fondian sivujen kautta TÄÄLTÄ